×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه دی (سهامی عام) با حضور درصد ۶۰/۴۶ از سهامداران، مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، نمایندگان بیمه مرکزی ج.ا.ایران، حسابرس و بازرس قانونی و سازمان بورس و اوراق بهادر روز چهار شنبه ۲۸ ام تیرماه ۱۴۰۲ برگزار و صورت های مالی سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ شرکت تصویب شد.

  به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل؛ این جلسه با حضور دکتر علی استاد هاشمی معاون نظارت بیمه مرکزی برگزار شد. پس از استقرار هیئت رئیسه و بعد از توضیحات مستدل به بندهای گزارش حسابرسی، صورت های مالی سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ بیمه دی با ۶۰.۴ درصد، اکثریت آرا حاضرین در مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه دی مورد تصویب قرار گرفت.
شرکت بیمه دی در سال ۱۴۰۱ توانسته به سود خالصی حدود ۳.۲۳۱ میلیارد ریال (معادل ۵۵۳ ریال به ازای هر سهم)  دست یابد و با تصویب مجمع به ازای هر سهم ۳۰۰ ریال بین سهامداران تقسیم نمود.

شایان ذکر است شرکت بیمه دی در سال ۱۴۰۱ توانسته سود انباشته خود را بهبود بخشیده و از رقم ۱/۸۹۷ به ۲/۵۰۱ میلیارد ریال افزایش دهد که این مهم براساس هدفمندی در زمینه مدیریت پرتفوی حق بیمه ها، نظارت و کنترل بر هزینه ها و استفاده بهینه از منابع سرمایه گذاری شرکت به ثمر رسیده است.
همچنین ارزش شرکت بیمه دی در مقایسه به دوره سه ساله گذشته، حدود ۲۰ برابر افزایش یافته که دستاورد مهمی در جهت رضایتمندی سهامداران محترم به شمار می رود.
در این جلسه همچنین روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی برای درج آگهی های شرکت انتخاب گردید و موسسه هوشیار ممیز به عنوان حسابرس و بازرس قانونی اصلی و موسسه حسابرسی دش و همکاران تعیین شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.