×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

باسمه تعالی
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون
خباثت ها و رذالت های دشمن قسم خورده ملت، دیگر بار فاجعه ای تلخ تر را رقم زد تا به جهانیان اثبات کنند که نه تنها از نام و یاد سردار دلها می ترسند بلکه از رهروان راه شهید حاج قاسم سلیمانی نیز هراس دارند.
داغ مظلومیت هموطنان عزیزمان که از اقصی نقاط کشور عزیزمان ایران اسلامی، به خصوص استان شهید پرور کرمان برای پاسداشت یاد و خاطر سردار دلها ، خود را به گلزار شهدای کرمان رسانده بودند چنان جانسوز و غریبانه بود که هیچگاه از حافظه تاریخی ملت پاک نخواهد شد. دشمنان حقیر و کثیف ملت ایران بدانند تک تک ما از راه و مسیری که آغاز کرده ایم باز نخواهیم گشت و این باور قلبی مااست که سعادت و نجات در مقاومت بوده وهست و این قبیل اقدامات کورکورانه نه تنها خللی به اراده ملت وارد نخواهد کرد بلکه ما را مصمم تر خواهد نمود. ایران عزیزمان دوباره عزادار شد و هموطنان بسیاری در این سوگ عزادار و ماتم زده شدند.
اینجانب مصیبت وارده رابه امام زمان عجل الله، مقام معظم رهبری دام عزه ، ملت شریف و نجیب ایران بویژه به خانواده‌های داغدار شهدای مظلوم تبریک و تسلیت عرض نموده و امید آنکه روح پاک این شهیدان میهمان سفره نعمت بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام الله متنعم باشند ان شا الله.
والعاقبه للمتقین
سید امین جوادی
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.