×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مبارزه با فساد برای تحول و کارآمدی، راهبرد اساسی و ماموریت حراست است

حضور مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران در همایش سراسری مدیران حراست این شرکت.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل; مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران با حضور در همایش سراسری مدیران حراست این شرکت اظهار داشت: حراست مفهوم مشخصی دارد و وظیفه خطیر و مهمی را عهده دار است.

دکتر شیخان با بیان اینکه صحنه امروز کشور، جنگ اقتصادی است، اظهار داشت: امروز دشمن با مدل های مختلف اقتصاد و معیشت مردم را هدف قرار داده و اقتصاد را در سه حلقه نفوذ، ناکارآمدی و فساد محاصره کرده است.

وی با بیان اینکه شکست این محاصره، اولویت اول ما است، گفت: پرسنل حراست، سربازان گمنام خط مقدم جنگ اقتصادی برای مبارزه با فساد هستند.

مدیرعامل شرکت دخانیات با بیان اینکه تامین، فروش و سرمایه گذاری سه گلوگاه اساسی شرکت است، گفت: عمده فساد های شرکت دخانیات در این سه حوزه اتفاق افتاده است.

دکتر شیخان با طرح این مسئله که چرا در سال های اخیر علی رغم آنکه ماشین آلات و زیر ساخت ها توسعه یافته است ولی حجم تولید نسبت به گذشته بسیار پایین آمده است، گفت: پاسخ به این سوال که چرا چنین مسئله ای اتفاق افتاده است، بسیار مهم بوده و می تواند بخشی از فضای پنهان و گلوگاه های فساد را در حوزه سرمایه گذاری مشخص نماید.

وی همچنین به لزوم شناسایی و برخورد حراست با گلوگاه های فساد تاکید کرد و افزود: بیش از ۲۰۰ پرونده حقوقی در شرکت دخانیات تشکیل شده که نیازمند رسیدگی ویژه در این حوزه است.

مدیرعامل شرکت دخانیات به ایستادگی در مقابل مقاومت هایی که در برخورد با فساد وجود دارد، تاکید کرد و گفت: حراست از منظر ماموریت و جایگاه، برای ما مهم هست و حفاظت و نگهداری از منابع انسانی، مدیران، املاک و دارایی های شرکت، محیط از وظایف این حوزه می باشد که همواره باید با نظارت مستمر، اقدامات پیشگیرانه را در اولویت خود قرار دهند.

دکتر شیخان با بیان اینکه عده ای منابع انسانی ما درگیر حاشیه می کنند تا اهداف شرکت به انحراف کشیده شود، گفت: تعامل و بهره مندی از ظرفیت دستگاه های دیگر به منظور پاسخگویی به مطالبات مردم که آن هم اجرای عدالت و مبارزه با فساد و ناکارآمدی است، می بایست مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی مبارزه با فساد برای تحول و کارآمدی را راهبرد اساسی و از ماموریت های حراست عنوان کرد و افزود: شناسایی و استعداد یابی نیروهای متعهد، متخصص، خدوم و صادق یکی از انتظارات اینجانب می باشد که باید در برنامه قرار گیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.