×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت:ماینرها و موتور سیکلت های بالای ۲۵۰ سی سی موجود در انبارهای اداره کل کرمانشاه که حجم بالایی از فضای انبارهای سازمان را اشغال کرده در آینده نزدیک تعیین تکلیف خواهد شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در بدو ورود به کرمانشاه در فرودگاه مورد استقبال رشیدی اقدم نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه ، باپیرزاده مدیرکل اموال تملیکی استان کرمانشاه ، احمدیان فر معاون توسعه دادگستری استان کرمانشاه و چقاکبودی معاون توسعه اداره کل امور اقتصادی و دارایی قرار گرفت.

اجتهادی بعداز ورود به کرمانشاه از انبارهای استان بازدید به عمل آوردند و از وضعیت پایدار و مناسب انبارهای کرمانشاه ابراز رضایت و خرسندی کرد.

باپیرزاده ضمن خوشامدگویی به مدیر عامل سازمان به پاره ای از مشکلات انبار از قبیل تعیین تکلیف نشدن برخی کالاها از جمله ماینر و موتورسیکلت‌ها بالای ۲۵۰ سی سی اشاره کرد.

اجتهادی نیز اظهارداشت: ماینرها و موتور سیکلت های بالای ۲۵۰ سی سی موجود در انبارهای این اداره کل که حجم بالایی از فضای انبارهای سازمان را اشغال کرده در آینده نزدیک تعیین تکلیف خواهد شد.

وی از عملکرد همکاران این اداره کل که به استان هرمزگان جهت تعیین تکلیف کردن کالاهای متروکه اعزام شده بودند اعلام رضایت کرد.

منبع: اداره کل استان کرمانشاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.