×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
لیورپول – رئال / ادامه روزهای خوش زیدان؟

به گزارش کیوسک خبر، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا لیورپول که در بازی با نتیجه ۳ بر یک برابر رئال مادرید در اسپانیا شکست خورد، به دنبال یک بازگشت دیگر است.
رئال مادرید به خوبی می داند که لیورپول از چه قدرتی برخوردار است و این مساله را در کامبک رویایی برابر بارسونا نشان داد؛ جایی که لیورپول با ۴ گل به برتری رسید.
 لیورپول نسبت به سال گذشته لیگ قهرمانان اروپا که برابر اتلتیکومادرید حذف شد افت شدیدی کرده است و هواداران این تیم نگران هستند که لیورپول نتواند حتی سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند.
البته کامبک زدن با لیورپول عجین شده است. مهم ترین کامبک لیورپول برابر میلان در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۰۵ بود که در نیمه اول با ۳ گل برابر حریف خود شکست خورد ولی تا دقیقه ۶۰، لیورپول یکی از بزرگترین بازگشت‌هایتاریخ فوتبال را رقم زد. ۰-۳ در ۱۵ دقیقه به ۳-۳ تبدیل شد، جرارد، اسمیچر و ژابی آلونسو  توانستند کار نشدنی را ممکن کنند.
باید دید تیم یورگن کلوپ در آنفیلد بدون تماشاگر می‌تواند رئال مادریدی را شکست دهد که این روزها با زیدان عملکرد خوبی داشته و ال کلاسیکو را نیز فتح کرده است؟
در دیگر دیدار چهارشنبه، بوروسیادورتموند در خانه برای جبران شکست برابر منچسترسیتی به میدان می رود. منچسترسیتی توانست در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با نتیجه ۲ بر یک بوروسیادورتموند را شکست دهد. اکنون تیم آلمانی بدون جیدون سانچو و احتمالا مارکو رویس باید به دیدار تیمی برود که این فصل هنوز از هیچ جامی حذف نشده و در هر ۴ جام حضور دارد.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.