×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به اطلاع می رساند پیرو آگهی مزایده عمومی شماره ۲۴۱۵۶۳/۱۴۰۱ مورخ ۰۸/۱۱/۱۴۰۱ طبق اطلاع رسانی انجام شده در تاریخ ۲۴/۱۱/۱۴۰۱ پاکت های مربوط به مزایده بازگشایی گردید که نتایج آن به شرح ذیل اعلام می گردد.

برندگان مزایده مکلف اند از این تاریخ، ظرف مدت ۱۰ روز به استثنای ایام تعطیل رسمی با مراجعه به دفتر اداره املاک و ساختمان موسسه (و یا سرپرستی موسسه در محل وقوع ملک) و پرداخت درصد نقدی بهای مورد معامله با توجه به شرایط ذکر شده در بند (۱۴) شرایط عمومی شرکت در مزایده، نسبت به انعقاد قرارداد، اقدام نمایند.

در صورتی که برنده اول مزایده از این تاریخ،  ظرف مدت ۱۰ روز به استثنای ایام تعطیل رسمی نسبت به انعقاد قرارداد و پرداخت درصد نقدی بهای مورد معامله با توجه به شرایط ذکر شده در بند (۱۴) اقدام ننماید، سپرده شرکت در مزایده او به نفع موسسه ضبط می گردد و مراتب به شخصی که پیشنهاد او در مرتبه دوم قرار گرفته است ابلاغ خواهد شد. اگر وی نیز از تاریخ اعلام ظرف مدت ۱۰ روز به استثنای ایام تعطیل رسمی نسبت به انعقاد قرارداد و پرداخت درصد نقدی بهای مورد معامله با توجه به شرایط ذکر شده در بند (۱۴) اقدام ننماید سپرده او نیز به نفع موسسه ضبط می شود.

دیگر شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به شعب و یا دفتر اداره مرکزی موسسه و اعلام کتبی شماره حساب خود پس از طی مراحل اداری وجوه پرداختی خود را دریافت نمایند.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.