×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

مسعود کردستانی در دیدار با مجید محمدی رئیس جدید اتاق تعاون استان زنجان ، بر لزوم زمینه سازی و هماهنگی بیشتر نهادهای زیرمجموعه تعاون در جهت رونق تعاون در استان تأکید کرد .
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب زنجان ،کردستانی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب محمدی به سمت ریاست اتاق تعاون استان زنجان و تشریح اهداف متعالی بانک توسعه تعاون گفت : این بانک با ارائه انواع خدمات بانکی ، صدور ضمانت نامه ، بانکداری اینترنتی ، پرداخت تسهیلات ، صدور اعتیار اسنادی ، صدور عابر کارت و انواع کارت های هدیه ، دستگاههای خودپرداز و خرید و سایر خدمات آماده خدمت رسانی به عموم هم وطنان عزیز و بالاخص تعاونگران می باشد .

وی با بیان این نکته که تعاونی ها ابتدای کار آموزش دیده و درست پرورش یابند ، پیشنهاد کرد تا برای هر هفت نفر اعضای تشکیل دهنده یک تعاونی یک کلاس آموزشی اساس نامه خوانی تشکیل گردد .

وی افزود : متأسفانه بخش قابل توجهی از تعاونی های استان پس از ارائه معرفی به بانک تحت عنوان تعاونی در شرف تأسیس جهت افتتاح حساب ، از ادامه فعالیت تعاونی خودداری می کنند .

کردستانی بر لزوم حضور صنایع پاک مثل نساجی در استان و همچنین تفکیک و جداسازی مقوله مالکیت از بحث مدیریت در تعاونی ها و اقتصاد استان تأکید کرد .

در ادامه محمدی رئیس اتاق تعاون ضمن تشکر از حضور کردستانی ، بر همکاری در امر بازاریابی مشترک اعلام آمادگی کرد و از ایجاد پایانه صادراتی شمالغرب کشور و نیز یک کارخانه نوآوری در استان زنجان در آینده ای نزدیک خبر داده و خواستار پرداخت تسهیلات خاص توسط بانک به تعاونی های دانش بنیان استان شد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.