×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
قدردان مدیران تحول آفرین گل گهر هستیم

رئیس موسسه یونیدرو در بازدید از غرفه شرکت گل‌گهر در سومین جشنواره ایده های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی(اینوماین) در دانشگاه تهران گفت: یونیدرو در فضای تعامل بین دانشگاه و صنعت فعالیت می کند و ما باید پژوهش‌های دانشگاه را در قالب دفتر انتقال تکنولوژی به صنعت منتقل کنیم، اما اگر برای دانش تولید شده مشتری وجود نداشته باشد، کار ما به نتیجه نمی رسد.

دکتر امید اصغری افزود: همکاری گل گهر به عنوان یک شرکت معدنی از یک طرف باعث انتقال تکنولوژی و از طرفی باعث به کار گرفته شدن تکنولوژی در بدنه صنعت و معدن می شود.

وی با اشاره به اینکه با حمایت مدیران تحول آفرین است که چنین رویدادهای در این حد و اندازه در سطح کشور برگزار می شود، اظهار کرد: مدیران شرکت گل گهر در تمامی بخش‌ها چه دریافت ایده، چه ارائه نیازهای فناورانه شرکت‌ها، نهایت همکاری را داشته و قدردان ایشان هستیم. امیدواریم به واسطه این رویداد تعاملات‌مان را برای ارتقای بخش سنگ آهن کشور افزایش دهیم.

گفتنی است سومین اینوماین که از ۲۶ مهرماه با برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های دانش بنیان، ارائه نیازهای فناورانه و برگزاری پنل آغاز شد امروز به کار خود پایان داد.