×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
قدردانی رئیس امور انرژی سازمان برنامه و بودجه از گاز تهران

به گزارش کیوسک خبر به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سعید توکلی در این باره گفت: این قدردانی به‌دلیل عملکرد شرکت گاز استان تهران در پیشبرد بخش‌های مختلف این طرح مهم، برای کاهش خطرپذیری در حوزه شریان‌های حیاتی شهر تهران بوده است.
وی ادامه داد: این بازدید از بخش‌های مختلف مانند ایستگاه ۹۱ و آزمون تجهیزات سیستم شتاب‌نگاری و سیستم قطع پنوماتیک، ساختمان مرکزی بحران و CCB، انجام شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران درباره روند پیشرفت پروژه‌های مقاوم‌سازی اظهار کرد: بلوک‌بندی شهر تهران به دو سوپر بلوک شمالی و جنوبی و میان بلوک‌ها و تجهیز آنها به شیرهای قطع گاز، جمع‌آوری شیرهای پیاده‌رو و ایجاد شبکه شتاب‌نگاری به‌طور کامل انجام شده است.
توکلی تصریح کرد: بیش از ۷۶ درصد از ساخت ساختمان پشتیبانی و مرکز مدیریت بحران و ایجاد سیستم قطع اضطراری، مراحل کار انجام شده و پروژه مقاوم‌سازی ایستگاه‌های TBS، مرکز کنترل اسکادا و مخابرات نیز حدود ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.
وی همچنین به دیگر پروژه‌های در حال اجرا در حوزه مقاوم‌سازی اشاره کرد و افزود: ساخت ساختمان کنترل مرکزی CCB، برج‌های تخلیه گاز اضطراری و مقاوم‌سازی علمک‌ها در دستور کار واحد مقاوم‌سازی قرار دارد و در حال اجراست.
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران یادآور شد: پروژه‌های مقاوم‌سازی برای تأمین امنیت و ایمنی سازه‌ها و سیستم گازرسانی در مواقع وقوع حوادث طبیعی و غیرطبیعی مانند زلزله است تا سیستم توزیع گاز در مواقع بحران دچار خلل نشود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.