×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
فولاد هرمزگان، شرکتی پیشرو در صنعت فولاد کشور و مسئولیت‌پذیر در قبال جامعه

محمدیاسر طیب نیا به مناسبت فرا رسیدن دوازدهمین سالگرد افتتاحیه شرکت فولاد هرمزگان پیام تبریک صادر کرد. متن کامل پیام به شرح زیر است:

گذشت بیش از ۴ دهه از دوران ساخت و بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه، فرصت مناسبی برای قضاوت در مورد عملکرد این واحد صنعتی است، کارخانه‌ای که در دوران جنگ و بمباران مناطق صنعتی و مسکونی شکل گرفت و در دوران محدودیت‌ها و تحریم‌ها بلوغ یافت و هم‌اکنون به همراه سایر شرکت‌های زیرمجموعه خود به‌عنوان سازمانی آرمان‌گرا، پر توفیق و توسعه محور، راه تعالی و عزت و افتخارآفرینی برای ایران اسلامی را هموار می‌کند.

امروز از گروه فولاد مبارکه در صنعت فولاد کشور، به‌عنوان مجموعه‌ای خوش‌نام و خوش‌آتیه یاد می‌شود. گروهی که با سرمایه‌گذاری‌های هدفمند از استخراج مواد اولیه تا تولید فولاد خام و انواع ورق‌های فولادی تخت و به قولی از «سنگ تا رنگ» در کارخانجاتی به وسعت ایران اسلامی از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب برای ساختن ایرانی آباد و آزاد همواره در تلاش هستند.

پیوستن شرکت فولاد هرمزگان جنوب در مردادماه سال ۱۳۹۰ به گروه فولاد مبارکه گشایشی منفعت ساز برای توسعه و تعالی این صنعت در استان زرخیز هرمزگان و افتخارآفرینی هرچه بیشتر برای صنعت فولاد کشور بود اقدامی که علاوه بر نقش‌آفرینی در ارتقای جایگاه صنعت فولاد کشور، نقش مؤثری در توسعه اقتصادی کشور و ایجاد منفعت برای سهامداران و ذی‌نفعان داشته است.

مایه افتخار است که شرکت فولاد هرمزگان در آستانه دوازدهمین سالروز تأسیس خود در ۱۲ دی‌ماه، هم‌اکنون به‌عنوان شرکتی پیشرو در صنعت فولاد کشور و مسئولیت‌پذیر در قبال جامعه پیرامونی، باتکیه‌بر دانش و تلاش سرمایه‌های انسانی متعهد، متخصص و توانمند خود و سایر مجموعه‌های گروه فولاد مبارکه، استوار و بالنده در مسیر تعالی خود به‌پیش می‌رود و روزبه‌روز به نقطه اتکای مطمئن‌تری برای تأمین نیازهای داخلی، خودکفایی در صنعت فولاد و رشد و پیشرفت خطه خلیج‌فارس مبدل شده است.

امید است در سال رشد تولید، شاهد تعالی بیشتر شرکت فولاد هرمزگان در افزایش کمی و کیفی تولید، اجرای طرح‌های توسعه‌، خودکفایی، بومی‌سازی و رونق اقتصادی روزافزون منطقه باشیم.

لازم می‌دانم از تلاش و همت تمامی همکاران توانمند شرکت فولاد هرمزگان که همراستا با اهداف گروه و با برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های صحیح، مسیر تعالی آن شرکت را هموار می‌نمایند و دستاوردهای متعددی را در حوزه‌های مختلف منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی برای ایران اسلامی به دست آورده‌اند، صمیمانه قدردانی نمایم.

محمد یاسر طیب نیا

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.