×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
فلیک: تیم برتر حذف شد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در دیدار برگشت برابر پاری سن ژرمن با یک گل به پیروزی دست پیدا کرد اما با توجه به شکست در دیدار رفت حذف شد و نتوانست به دور بعد صعود کند.
هانس فلیک در نشست خبری بعد از بازی گفت: در دیدار رفت نتوانستیم گل‌های زیادی به ثمر برسانیم و همین باعث شد تا حذف شویم. باتوجه به عملکرد تیم در هر دو بازی براین باور هستم که ما تیم برتر بودیم و مستحق حذف شدن نبودیم.
او ادامه داد: امشب به خوبی پی بردیم که پاری سن ژرمن چه کیفیت بالایی در خط حمله دارد با این حال باید به ستایش از بازیکنان بایرن پرداخت چرا که تلاش زیادی از خود نشان دادند و با نهایت تمرکز بازی کردند. ما در این بازی بدشانس بودیم و بازیکنان کلیدی خود را در اختیار نداشتیم بااین حال باید به پاری سن ژرمن تبریک گفت.
او افزود: اگر کمی شانس داشتیم اکنون به دور بعد صعود کرده بودیم به ویژه روی فرصتی که سانه در دقایق پایانی از دست داد. او حرکت بسیار خوبی انجام داد اما ضربه آخر را خوب نزد. ما تلاش زیادی از خود نشان دادیم و اگر در زدن ضربات آخر کمی دقت می کردیم اکنون تیم خوشحال تر بودیم. باید این شکست را قبول کرد و به آینده فکر کرد.
فلیک درباره احتمال جدایی از بایرن مونیخ در پایان فصل و حضور ناگلزمن به جای او گفت: من با بایرن مونیخ قرارداد دارم اما کسی نمی داند که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. چه همه چیز به خوبی پیش برود و چه شرایط خوب نباشد یک مربی همیشه احساس نگرانی می کند. مهم موفقیت بایرن است که فکر می کنم ما در این ماموریت موفق بوده‌ایم.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.