×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
فعالیت های درمانی تامین اجتماعی احساس امنیت در جامعه را افزایش می دهد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از داره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر رضا قنبرپور سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان در این دیدار اظهار داشت: با هدف توسعه ارائه خدمات کیفی و کمی درمانی به بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی پای به عرصه خدمت نهاده ایم و مهمترین اولویتمان رساندن خدمات درمانی رایگان تامین اجتماعی به مناطق محروم و دور از مرکز خواهد بود.

وی با بیان اینکه در مسیر خدمت رسانی به بیمه شدگان استان از هیچ تلاشی فروگذار نمی شود، گفت: تلاش می شود در شرق و غرب استان مراکز تخصصی ایجاد نماید تا بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی مجبور نباشند برای دریافت خدمات تخصصی مسیر طولانی را طی نمایند.

همچنین در این دیدار مهندس فتح الهی فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه فعالیت های تامین اجتماعی به ویژه در درمان موجب احساس امنیت روانی در جامعه می شود، اظهار داشت: با توجه به گستردگی جامعه تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی، توسعه خدمات درمانی تامین اجتماعی در جامعه مهم و تاثیر گذار است.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه هر قدر مجموعه درمان تامین اجتماعی خوب عمل کند، استان در آرامش بهتری به سر خواهد برد، افزود: باید تلاش کنیم تا دغدغه های مردم به کمترین حد ممکن برسد.

وی توزیع عادلانه خدمات درمانی را مهم دانست و اظهار داشت: باید از ظرفیتها و توانمندی های موجود استان به بهترین نحو برای رساندن خدمات درمانی رایگان به مناطق محروم بهره برد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.