×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
فصل جدیدی از تعاملات سازنده با گمرک در راه است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی باغی عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول این سازمان به اتفاق تیم شورای فروش متشکل از مدیران‌کل حقوقی، مالی، ارزیابی و فروش طی سفری دو ‌روزه به استان گیلان، ضمن دیدار با صادق برزگر ناظر ستاد گمرکات استان و مدیرکل گمرک بندرانزلی، از انبارهای اموال تملیکی این استان و اماکن گمرکی منطقه آزاد نیز بازدید به عمل آوردند.

همچنین برای اولین بار جلسه شورای فروش سازمان اموال تملیکی در خارج از ستاد و در یکی از استان‌های کشور برگزار گردید که می‌توان آن را گامی در راستای تمرکز زدایی و شناخت مسایل و مشکلات استان‌ها تلقی نمود.

معاون سازمان اموال تملیکی و ناظر گمرکات استان گیلان در این دیدار، مسایل و موانع پیش روی سازمان های مربوطه را مورد بررسی قرار دادند و بر آغاز فصل جدیدی از تعاملات سازنده و دوسویه در راستای مرتفع‌سازی مشکلات به‌ویژه در زمینه کالاهای سنواتی گذشته تاکید نمودند.

غلامی باغی در بازدید از انبار لولمان این استان، وضعیت انبار فوق در زمینه چیدمان، و نگهداری کالاها و صیانت از اموال بیت‌المال را مطلوب ارزیابی کرد با این حال، شرایط نگهداری برخی کالاها در محوطه های گمرکی منطقه آزاد را نامطلوب برشمرد و خواهان تغییر جدی در فرایند رسیدگی و تعیین تکلیف برخی پرونده های مهم استان و تسریع در تحویل کالاهای متروکه به منظور جلوگیری از رسوب و فساد کالا در این ‌اماکن گردید.

وی ابراز امیدواری کرد که این امر مهم با ایجاد فضای تعامل و ‌همدلی میان سازمان اموال تملیکی، گمرک، بنادر و ‌مناطق آزاد حاصل خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.