×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در ۵ مرحله حراج خرده فروشی برخط ۲۰۰ قلم کالا عرضه و به ارزش ریالی ۱۰میلیارد ریال به فروش رسیده است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی با بیان اینکه ۷ مرحله کالا در سامانه حراج خرده فروشی برخط تاکنون برگزار شده است، اظهار کرد: این حراج ها در استان های تهران،قم قزوین، همدان صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به اتمام ۵ مرحله از حراج نتایج آن در سایت سازمان اعلام شده است.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: بررسی کارشناسی حراج های فوق گویا آن است که متقاضیان مشارکت قابل توجه و مطلوبی داشته اند و عمده کالاها به صورت قیمت پایه و قیمت فروش با درصدهای قابل توجهی مواجه بوده اند.

غلامی تصریح کرد: در ۵ مرحله حراج خرده فروشی برخط ۲۰۰ قلم کالا عرضه و به ارزش ریالی ۱۰میلیارد ریال به فروش رسیده است.

وی تاکید کرد: از رسانه ها که در اطلاع رسانی و کمک به شفافیت به سازمان یاری رساندند تشکر می کنیم و امیداواریم این روند ادامه یابد.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: همچنین چهارمین حراج استان تهران در ساعت ۸ صبح امروز انجام شد و از ۳۰ قلم کالایی که در حراج عرضه شد همه به فروش رسید.

وی خاطرنشان کرد: در این حراج برخی از کالاها بیش از ۲۰۰ درصدی رشد داشتند و در مجموع حراج استان تهران بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است.

غلامی افزود: در حال حاضر حراج خرده فروشی استان قزوین و همدان در حال انجام است و در پایان هفته بازگشایی خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.