×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
عناوین هفته صرفه‌جویی در مصرف آب اعلام شد

دستورالعمل اجرایی هفته صرفه‌جویی در مصرف آب ( ۷-۱ تیرماه ) ۱۴۰۰ در راستای مدیریت مصرف بهینه و مقابله با تنش آبی در فصل گرم سال اعلام شد.

به‌گزارش کیوسک خبر از وزارت نیرو، امسال با توجه به کاهش بارندگی‌ها، گرمای زودرس و نیز کاهش منابع تامین آب، تابستان سختی پیش رو داریم که برای گذر از تنش آبی در پیک مصرف، نیازمند چاره اندیشی‌های اساسی و همکاری تمام مشترکان عزیز هستیم.

مدیریت مصرف آب، برق و خانواده با هدف فراهم کردن زمینه مشارکت خانواده‌ها در مدیریت مصرف و افزایش نقش زنان در اصلاح الگوی مصرف عنوان اولین روز هفته است.

چهارشنبه دومین روز این هفته را به نام مدیریت مصرف آب و برق، افکار عمومی و رسانه با هدف استفاده گسترده‌تر از ظرفیت وسایل ارتباط جمعی و شبکه‌های اجتماعی نامگذاری شده است.

سومین روز هفته صرفه‌جویی تحت عنوان مدیریت مصرف آب و برق، صنعت، سازمان‌های عمومی و موسسات خصوصی نامگذاری شده است.

عنوان چهارمین روز این هفته، مدیریت مصرف آب و برق و آموزه‌های دینی است.

پنجمین روز هفته صرفه‌جویی نیز با نام مدیریت مصرف آب و برق، خدمات شهری و روستایی و جلب مشارکت‌های مردمی و خیرین اعلام شده است.

مدیریت مصرف آب و برق غذا، منابع طبیعی و حفظ محیط زیست عنوان ششمین روز این هفته با هدف تشریح نقش آب و انرژی در امنیت غذایی است.

هفتمین و آخرین روز هفته صرفه‌جویی نیز به نام مدیریت مصرف آب و برق، اقتصاد و حقوق شهروندی با اهدافی همچون لزوم رعایت قانون از سوی همه و اطلاع‌رسانی در خصوص انواع جرایم و تخلفات و تدوین راهکارهای رفع موانع حقوقی و قانوی در اجرای طرح‌ها نامگذاری شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.