×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

صابر عسکرپور عضو هیات مدیره بانک مسکن در نشست ارزیابی عملکرد ۶ ماهه این بانک، از پرداخت بیش از ۶۳۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن توسط بانک مسکن خبر داد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، نشست ارزیابی عملکرد ۶ ماهه بانک مسکن در سال جاری با حضور محمدجواد شریف زاده معاون امور بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان رییس جلسه، حسین کیائی مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه این وزارتخانه و سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن برگزار شد‌.
در این جلسه که اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک مسکن و نمایندگانی از وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز حضور داشتند، صابر عسکرپور عضو هیات مدیره و معاون امور مالی بانک مسکن، صورتهای مالی و وضعیت سود و زیان بانک در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ را تشریح و گزارشی از عملکرد بانک در بخش­های تجهیز منابع، تسهیلات اعطایی، وضعیت نقدینگی و … و مقایسه آن با مدت مشابه سال قبل ارائه کرد.
بر اساس این گزارش، معاون امور مالی بانک مسکن با اشاره به روند افزایشی تکالیف محوله به بانک طی سه سال از آغاز طرح نهضت ملی مسکن گفت: مجموعه سهم بانک مسکن در این طرح، ۲ میلیون و ۵۹۰ هزار میلیارد ریال و میزان تسهیلات پرداختی بانک مسکن تا تاریخ ۱۴۰۲/۹/۸، ۶۳۷ هزار و ۶۷۲ میلیارد ریال است.
وی از انعقاد قرارداد ۳۰۲ هزار و ۵۵۶ واحد نهضت ملی مسکن به مبلغ یک میلیون و ۶۶۴ هزار و ۵۸ میلیارد ریال تاکنون در بانک مسکن خبر داد.
عسکرپور ضمن تشریح ترازنامه و عملکرد شش ماهه بانک در سال جاری، مبلغ کلی تسهیلات اعطایی بانک مسکن در دوره مذکور را ۵۱۶ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: از کل تسهـیلات منعقـده و پرداختـی بانک مسکن در شش ماهه ابتدای امسال، ۴۴۲ هزار میلیارد ریال مربوط به بخش مسکن بوده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.