×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
عملکرد تحسین‌برانگیز ایران‌خودرو در حذف خودرو ناقص

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به وعده مدیرعامل ایران خودرو مبنی بر حذف خودرو ناقص از فرآیند تولید، ضمن تحسین عملی شدن این وعده گفت: هنوز نارضایتی‌هایی در میان مردم وجود دارد، اما این خودروساز فعالیت‌ها را به خوبی آغاز کرده‌است که باید با سرعت بخشی به اقدامات، پاسخ‌گوی نیاز مردم باشد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایکوپرس- معصومه پاشایی بهرام در حاشیه بازدید از نمایشگاه تحول صنعت خودرو، با تاکید بر این‌که انتظار جامعه فراتر از وضعیت موجود است، گفت: با توجه به شرایط گذشته، ایران‌خودرو پیشرفت خوبی داشته به ویژه در حوزه خودروهای برقی که به دلیل مسایل زیست محیطی نیاز ما بیش‌تر از کشورهای اروپایی است و امیدواریم محصول تارا برقی به زودی به چرخه تولید اضافه شود.
عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که پلتفرم‌ و محصولات ایران‌خودرو قابل قبول است به‌طوری‌که می‌توانند چهره خیابان‌ها را تغییر دهند، گفت: بازار داخلی نیازمند خودروهای اقتصادی است که باید دارای استانداردهای ۸۵ گانه، زیبایی و ایمنی لازم باشد و آسایش مناسبی را برای مردم فراهم کند.
پاشایی‌بهرام افزود: امیدواریم خروج برخی خودروها از خط تولید عاملی باشد تا خودروسازان تشویق به تولید خودروهای قابل قبول شوند و محصولاتی در شان مردم وارد بازار کنند.
وی با اشاره به نمایش سیر تطور صنعت خودرو در نمایشگاه تحول صنعت خودرو، گفت: با دیدن این روند و سیر تحول، می‌توان نمره خوبی به ایران‌خودرو داد، هرچند هنوز با انتظارات فاصله دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.