×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

سرپرست بانک مسکن اعلام کرد: عملکرد بانک مسکن در ۷ ماهه اول سال جاری در پرداخت تسهیلات، معادل کل تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۰ است.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، دکتر علی عسکری سرپرست بانک مسکن با اعلام این خبر گفت: بانک مسکن در راستای سیاست های دولت محترم و اجرای برنامه های دولت مبنی بر کمک به خانه دار کردن اقشار گوناگون جامعه علی الخصوص گروه هدف، تاکنون نسبت به پرداخت ۷۳۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات اقدام کرده است که معادل کل تسهیلات اعطایی در سال گذشته است. بدیهی است تا پایان سال جاری شاهد رشد قابل ملاحظه ای در پرداخت تسهیلات نسبت به پایان سال قبل خواهیم بود.

عسکری افزود: با توجه به فعالیت تخصصی بانک مسکن، عمده تسهیلات این بانک به ساخت واحدهای مسکونی تخصیص یافته است. به طوری که تسهیلات ساخت مسکن نسبت به دوره مشابه سال قبل، بالغ بر ۳۲۶ درصد رشد داشته است که این امر نشان از همراهی بانک مسکن با دولت محترم مبنی بر تامین مالی واحدهای مسکونی در حال ساخت است.

وی گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، این بانک با هدف تامین مسکن اقشار متوسط و کم درآمد جامعه که از اهداف اصلی طرح نهضت ملی مسکن است، نسبت به پذیرش تامین منابع مالی ساخت بیش از ۳۹۴ هزار واحد مسکونی اقدام کرده، به طوری قرارداد تسهیلاتی حدود ۱۶۶ هزار واحد مسکونی منعقد و نزدیک به ۲۰ هزار واحد مسکونی نیز در مرحله انعقاد قرارداد تسهیلاتی هستند. آمار مذکور نشان دهنده این موضوع است که عملکرد بانک در طرح نهضت ملی مسکن مطلوب است.

عسکری ادامه داد: علاوه بر موارد گفته شده، بانک مسکن تاکنون بیش از ۴۳ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه پرداخت کرده که معادل کل وام قرض الحسنه پرداخت شده توسط این بانک در سال گذشته است.

وی خاطر نشان کرد: عمده وام قرض الحسنه پرداختی مربوط به قرض الحسنه ازدواج، اشتغالزایی و قرض الحسنه فرزندآوری می باشد.

عسکری در ادامه گفت: عملکرد مطلوب بانک در پرداخت تسهیلات در ۷ ماهه اول سال، نشان از همراهی و همدلی تمامی کارکنان بانک مسکن با آحاد جامعه و دولت محترم است و در ادامه مسیر این همدلی و همراهی بیش از گذشته ادامه خواهد داشت. انشاءالله در آینده آمار عملکرد تسهیلات بانک مجدداً اطلاع رسانی خواهدشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.