×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

عبدالملک بدرالدین الحوثی همزمان با حلول ماه ربیع الاول در سخنانی تأکید کرد: بزرگترین خطری که امت اسلامی را تهدید می‌کند، درک نکردن اهمیت و عظمت رسالت محمدی (ص) برای حل و فصل مشکلات است.

به گزارش کیوسک خبر، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در کنفرانس سالیانه علمای یمن که با حضور شماری از شخصیت‌ها و مقامات دینی جهان اسلام تحت عنوان «مسائل امت اسلامی، نگرانی‌ها و انتظارات» در صنعا برگزار شد، سخنرانی کرد.

رهبر جنبش انصارالله در این کنفرانس گفت: شایسته است که علمای ربانی امت، طلایه داران عرصه تلاش برای ارتقای امت اسلامی با استفاده از ظرفیت و قابلیت بالای جشن‌های میلاد پیامبر اسلام (ص) باشند. بزرگترین خطری که امت را تهدید می‌کند، درک نکردن اهمیت و عظمت رسالت محمدی (ص) برای حل و فصل مشکلات است.

وی ادامه داد: آنچه که پیامبر (ص) برای امت به ارمغان آورد، مکتب کاملی است که به امت برای ارتقای ایمانی و اخلاقی آن کمک می‌کند. رسالت الهی، حل و فصل تمام مشکلات سیاسی و اجتماعی امت را تضمین می‌کند.

الحوثی تصریح کرد: از جمله اقدامات مهم علمای ربانی این است که تعلق خاطر ایمانی و اصل اقتدا به رسول خدا (ص) را در میان امت تقویت کنند. مشکل اصلی بسیاری از جوانان، نابسامانی در زمینه تعلق خاطر به منابع حاشیه‌ای به علت نداشتن ارتباط با پیامبر (ص) و قرآن به عنوان منابع اصلی هدایت است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، رهبر جنبش انصارالله در پایان سخنانش گفت: مقابله با تلاش‌های دشمنان برای فاسد کردن جامعه و جوانان ما بسیار حائز اهمیت است. هر اندازه که هجمه دشمنان علیه امت ما بزرگ‌تر باشد، به همان اندازه مسئولیتی که بر دوش علما نهاده می‌شود، بزرگ‌تر خواهد بود. معرفی هدایت قرآن محور به عنوان راه حل مشکلات امت و توجه به حسن تبیین آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که باطل با توجه ماهیت آن، نابود شدنی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.