×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

جلسه بررسی عملکرد اداره امور شعب استان زنجان با حضور محمدنور آزادی عضو هیأت عامل و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک بانک ملی ایران ، رئیس اداره امور شعب استان و دیگر مسئولان برگزار شد .

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران در این جلسه، آزادی ضمن تقدیر از حسن عملکرد این اداره امور شعب در بخش تجهیز منابع در سال گذشته گفت: شعبی می توانند به موفقیت برسند که به تغییر رویه ها، تغییر تفکر ، آغاز حرکت و توسعه باور داشته باشند و با برنامه ریزی و استراتژی موثر و کارا به سمت دست‌یابی به اهدف خود گام بردارند.

در ادامه این جلسه، آزادی تصریح کرد: پیش نیاز پیشرفت و ارتقاء هر سازمانی این است که منابع انسانی بتوانند بدون مانع، با مدیران مستقیم خود به سهولت و به صورت صمیمی صحبت و نظرات خود را بیان کنند. وی افزود: در دل تشریک مساعی می توان به راهکارهای موثری دست یافت و مدیران شعب با نقش رهبری مشارکتی می توانند با پذیرفتن حرف حق ، دیدگاه های مختلف را در سازمان نهادینه کنند و با ایجاد شور و شوق به عنوان مدیر یاری بخش، آماده انتقال تجربیات خود به سایر همکاران باشند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: در شرایطی که منابع محدود و نیازهای جامعه نامحدود است چنانچه مدیران، کارکنان زیر مجموعه خود را در مصائب و مشکلات رها کنند، انگیزه کار و تلاش همکاران کاهش می یابد و در نتیجه انجام تکالیف بانک با دشواری مواجه خواهد شد.

معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک در این همایش ، ضمن تشریح و تحلیل مولفه های شعار سال و با اشاره به تاکیدات مدیر عامل و اعضای هیات مدیره مبنی بر کمک حداکثری و استفاده از ظرفیت های موجود بانک برای عملیاتی شدن رشد تولید و مهار تورم گفت : بانک ملی ایران یاریگر اهداف اقتصادی کشور و دولت های مختلف بوده و انتظار از مدیران واحدها این است که با درک صحیح شرایط اقتصادی جامعه و عمل به وظیفه ذاتی خود با تحلیل موثر از وضعیت بازارهای پولی و مالی به ارائه راهکارهای عملی برای برون رفت از چالش های تخصیص منابع با استفاده از مکانیزم های مختلف مثل بودجه ریزی و اولویت بندی مسائل بپردازند.

محمدنور آزادی در پایان این نشست سه خصلت تقوی ، عدل و انصاف و نگاه پدرانه را لازمه مدیرت سازمان دانسته و از همه همکاران خواست تا با همدلی و کارگروهی در رسیدن به اهداف سازمان، کوشا باشند. همچنین در این جلسه فرامرز شیروانی رئیس اداره امور شعب استان نیز ضمن سپاس از دیدگاه های راهگشا و رهبری تحولی مدیران ارشد بانک به بیان برنامه ها و هدف گذاری های این اداره امور شعب در سال جاری پرداخت.

در پایان این همایش همکاران به بیان نظرات و پیشنهادها خود پرداختند و راهکارهای لازم ارائه شد همچنین عضو هیات عامل بانک به همراه مسئولین استانی پس از اتمام این جلسه از گروه صنعتی ایران ترانسفو با ۵۰۰۰ نفر پرسنل بازدید و با مدیران و قائم مقام مدیر عامل این شرکت در خصوص بررسی راهکارهای افزایش تعاملات فی مابین گفتگو کرد.

لازم به ذکر است گروه صنعتی ایران ترانسفو تولید کننده ممتاز ملی در سال ۱۴۰۱ بوده که در زمینه تولید انواع ترانسفورماتور در کشور فعالیت می کند و ۹۰ درصد نیازهای داخلی را تامین کرده و به ۳۸ کشور تولیدات خود را صادر کرده و توانسته با حمایت های بانک ملی ایران در سال گذشته ۳۰۰ میلیون یورو صرفه جویی اقتصادی برای کشور ایجاد نماید.

گفتنی است در سال گذشته برای ۶شرکت از ۱۸ شرکت گروه خود نیز مجوز دانش بنیان کسب کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.