×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور با صدور بخشنامه‌ای هرگونه جابجایی و عزل و نصب مدیران در دستگاه‌های اجرایی را ممنوع کرد.متن کامل بخشنامه مخبر به این شرح است: 

به کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، بانک‌ها و شرکت‌های دولتی

حسب اطلاع واصله برخی از دستگاه‌های دولتی یا وابسته به دولت در روزهای اخیر اقدام به عزل، نصب و یا جابجایی برخی مدیران دولتی یا اعضا هیأت‌های عامل و هیأت مدیره شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی یا وابسته به دولت نموده اند.

بدینوسیله اعلام می‌نماید تا استقرار دولت از هرگونه جابجایی، عزل یا نصب مدیران در کلیه سطوح ملی، استانی و شهرستانی جداً خودداری شود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مهر، در روزهای اخیر خبری مبنی بر انتصاب «سید ضیاءالدین شجاعی برهان» به عنوان سرپرست جدید شستا از سوی محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتشر شد. به دنبال این انتصاب، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در جلسه علنی روز یکشنبه (۳۱ شهریور) گفت: «در حالی که دولت جدید روی کار آمده، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سابق، رئیس بزرگترین مجموعه اقتصادی کشور را برکنار کرده و سرپرست جدیدی منصوب کرده است.»

قالیباف در واکنش به اظهارات پورابراهیمی و خطاب به محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور اظهار کرد: «معاون اول رئیس‌جمهور می‌تواند در این کار دخالت کند، دستور دهد و پیگیری کند. امروز دولت مستقر است و می‌تواند کارها را انجام دهد.»