×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: ۴۸۴ ملک شامل مسکونی،تجاری، اداری و صنعتی به ارزش پایه ۳۷۰۰ میلیارد تومان در مزایده ۱۱۴۸عرضه شده است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، علیرضا نورنژاد عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول با بیان اینکه از فردا ۲۵ بهمن ماه مزایده ۱۱۴۸ اموال غیرمنقول سازمان آغاز می شود، اظهار کرد: ۴۸۴ ملک شامل مسکونی،تجاری، اداری و صنعتی در این مزایده عرضه شده است.

وی افزود: ارزش پایه این املاک حدود ۳۷۰۰ میلیارد تومان است که در مزایده املاک و مستغلات اسفند ماه سازمان عرضه شده است.

نورنژاد گفت: در این مزایده از استان تهران ۲۵ ملک عرضه شده که املاک شاخص در شهر تهران شامل خیابان ولیعصر مرکز کامپیوتر تهران، خیابان میرداماد، خیابان فرشته، خیابان تهرانپارس، قزوین و سعادت آباد قرار دارد.

عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: ۲۷۰ ملک در سال جاری به ارزش ۳ هزار میلیارد ریال به فروش رسید همچنین ۲۶۸۶ فقره پرونده به ارزش ۷ هزار میلیارد ریال با احکام ثانویه تا پیش از این مزایده تعیین تکلیف شد.

وی افزود: مهلت شرکت در این مزایده از فردا ۲۵ بهمن ماه آغاز و تا ۷ اسفندماه ادامه دارد ، ۱۸ اسفندماه نیز رمزگشایی آن صورت می گیرد.

نورنژاد بیان کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت tamliki.ir و انتخاب گزینه حراج و مزایده و انتخاب گزینه اطلاعات مزایده اموال غیرمنقول اطلاعات کامل املاک عرضه شده را مشاهده کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.