×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
عرضه حدود ۲۹هزار تن حلال ۴۰۲ به‌صورت دریایی

بورس انرژی ایران امروز میزبان عرضه ۳۷هزار و ۳۸۰تن فرآورده هیدروکربوری در رینگ بین‌الملل است که از این میزان ۲۸ هزار و ۸۸۰ تن آن حلال ۴۰۲ شرکت نفت ستاره خلیج فارس است و به‌صورت دریایی عرضه می‌شود.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات بورس انرژی ایران، هشت هزار تن دیگر از عرضه‌های رینگ صادراتی ۴ دی‌ماه ۱۴۰۱ نیز نفت سفید شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران است و ۵۰۰ تن باقی‌مانده را نیز برش سنگین حاصل از پالایشگاه نفت و پتروشیمی به‌جز بنزین و گازوئیل پتروشیمی بیستون تشکیل می‌دهد.
از ۶۱ هزار و ۵۹۰ تن فراورده هیدروکربوری که امروز در بورس انرژی ایران عرضه می‌شود، بیش از ۲۴ هزار و ۲۱۰ تن آن نیز مربوط به رینگ داخلی است.
مهم‌ترین عرضه‌های ۴ دی‌ماه رینگ داخلی بورس انرژی ایران، پنج هزار تن نفتای سنگین و ۲ هزار و ۳۲۵ نفتای سبک پالایش نفت تهران است.
افزون‌ بر آن، رینگ داخلی امروز میزبان عرضه اکستراکت نفت سپاهان، آیزوریسایکل و حلال ۴۰۶ پالایش نفت اصفهان، آیزوریسایکل، آیزوفید و حلال ۴۰۲ پالایش نفت تبریز، آیزوریسایکل پالایش نفت تهران، برش سنگین حاصل از پالایشگاه نفت و پتروشیمی به جز بنزین و گازوئیل پتروشیمی بیستون، برش شش کرینه پتروشیمی امیرکبیر، زغال‌سنگ عمده شرکت زغال‌سنگ پروده طبس و نرمال هگزان پالایش نفت شازند است.

معاملات دیروز
بورس انرژی ایران دیروز نیز میزبان معامله ۵۹۸ تن اکستراکت سنگین DAE40 شرکت نفت ایرانول در رینگ داخلی بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.