×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط‌ عمومی، شرکت بیمه “ما” تا تاریخ نهم آذرماه ۱۴۰۰ با فروش بیش از ۱۱۴۸۵۰۷ فقره بیمه نامه، ۱۶۶۴۵۸۱۴میلیون ریال حق بیمه صادر کرد که این رقم از کل فروش سال ۹۹ بیشتر است.

دکتر بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه “ما” با تایید این خبر گفت: آمار منتشر شده حاکی از آن است که با پیاده سازی مدیریت ریسک و حفظ ترکیب بهینه پرتفوی، علیرغم افزایش چشمگیر حق بیمه، نسبت خسارت بیمه “ما” تا تاریخ فوق الذکر نسبت به مدت مشابه سال ۹۹، با کاهشی ۱۷ درصدی رو به رو بوده و بدین ترتیب نسبت خسارت از ۴۲ درصد به ۳۵ درصد رسیده است .

وی در ادامه ضمن تشکر از تلاش های بی شائبه شبکه فروش به اهمیت نقش نمایندگان در عملکرد بیمه “ما” اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی و انتظاراتی که از شرکت های بیمه وجود دارد و از سویی دیگر شرایط رقابتی خاص در بازار بیمه ، اهمیت و جایگاه شبکه فروش و همچنین ضرورت همکاری متقابل شبکه فروش با بدنه مدیریتی و اجرایی بیمه “ما” دو چندان احساس می شود.در برنامه راهبردی شرکت، توجه ویژه و خاصی به شبکه فروش و نقش نمایندگان در کیفیت عملکرد شده است. به همین منظور و در راستای ارتقای کیفیت شبکه فروش ، افزایش دانش و مهارت نمایندگان در بازاریابی و توانمندسازی آنها از لحاظ فنی در نظر گرفته شده است.