×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان می‌گوید هدف تیمش قهرمانی در آسیا و سپس قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر جام جهانی است.

به گزارش کیوسک خبر، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با کسب سه پیروزی مقابل قرقیزستان، لائوس و هنگ کنگ به جام ملت‌های آسیا صعود کرد. شاگردان حسین عبدی در آخرین بازی خود با برتری ۱۱ بر یک مقابل هنگ کنگ از زمین خارج شدند.

عبدی بعد از این پیروزی پرگل و صعود به جام ملت‌های آسیا گفت: این مسابقات را تمام کردیم و صدرنشین شدیم. در این بازی گل‌های زیادی زدیم. در بازی نخست مقابل لائوس شناخت زیادی نداشتیم اما از قرقیزستان و هنگ کنگ شناخت پیدا کردیم و فهمیدیم می‌توانیم به این رقبا فشار بیاوریم. می‌دانستیم برنده می‌شویم. برای رعایت بازی جوانمردانه با تمام قوا بازی کردیم و پیروزی ۱۱ بر یک را رقم زدیم. همه بازیکنان به جز دو دروازه‌بان در این مسابقات بازی کردند. امیدوارم بازیکنانم بتوانند در مرحله بعد که در بین ۱۶ تیم برتر آسیا، آماده باشند. باید از فردا صبح باید برنامه ریزی کنیم. فدراسیون هم کمک کند با داشتن تمرین‌های مناسب وارد جام ملت‌های آسیا شویم.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایسنا، او با اشاره به اهداف تیمش گفت: تمام تیم‌ها را در این مسابقات دیدم. اگر با با تیم‌های آسیایی هم بازی کنیم مطمئنا می‌توانیم سطح خودمان را بالا ببریم و امتیازهای خوبی بگیریم. بازیکنانم هر روز بهتر می‌شوند. امیدوارم در آسیا قهرمان شویم. اولین هدف ما صعود از دور مقدماتی بود. به خاطر صعود یک تیم از این گروه، استرس داشتیم اما اهداف بعدی ما قهرمانی در آسیا و قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر جهان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.