×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
عباس افواجی به سمت مدیر دفتر بازاریابی و فروش دخانیات استان خراسان رضوی منصوب شد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل، طی حکمی از سوی محمد شیخان، مدیرعامل شرکت دخانیات ایران، عباس افواجی بعنوان مدیر دفتر بازاریابی و فروش استان خراسان رضوی منصوب شد.

در این مراسم که با حضور معاون بازاریابی و فروش و جمعی از مدیران شرکت دخانیات برگزار شد، سید شهاب عظیمی پور، معاون بازاریابی و فروش شرکت دخانیات ایران ضمن تأکید بر ضرورت توجه به اهداف شرکت خاطر نشان کرد: با توجه به چشم انداز شرکت برای پیشرفت کارها، برنامه های بسیار خوبی برای رسیدن به اهداف مشخص در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: از توان و شایستگی های منابع مدیریتی و تخصصی موجود و کارآمد بهره گیری لازم صورت گرفته و فعالیت های حوزه بازاریابی و فروش به نحوی سازماندهی شود که با در نظر گرفتن چشم انداز و برنامه های شرکت، سهم بازار آن در قالب یک برنامه جامع حفظ و توسعه یابد.

صادق سلیمی، دبیر کمیته انتصابات مدیران ارشد شرکت دخانیات نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش های غلامرضا خاشاکی، گفت: وی در مدت تصدی مسئولیت مدیریت دفتر بازاریابی و فروش استان خراسان رضوی فعالیت های مجدانه ای را انجام داد.

سلیمی با اشاره به سابقه و تخصص عباس افواجی، مدیریت دفتر بازاریابی و فروش استان خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد که وی بتواند در این مسئولیت جدید با استفاده از روش های نوین مدیریتی، سهم شرکت دخانیات را حفظ و گسترش دهد.

در پایان این مراسم با تقدیر از غلامرضا خاشاکی در طول دوره مدیریت، عباس افواجی بعنوان مدیر جدید دفتر بازاریابی و فروش استان خراسان رضوی منصوب و معرفی گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.