×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
طرح های توسعه ای پاکسان در جهت پیشبرد منافع ذی نفعان است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز:نعمت اللهی مدیرعامل مدیریت صنعت شوینده از پاکسان بازدید نمود.

امیرعلی نعمت اللهی مدیرعامل مدیریت صنعت شوینده در حاشیه بازدید از شرکت پاکسان ضمن گفتگو با خبرنگار پاکسان به اهداف خود در بازدید از پاکسان اشاره کرد و گفت: لازم است که از همت و تلاش مدیرعامل، مدیران و تک تک پرسنل این مجموعه نهایت تشکر و قدردانی را به جا بیاوریم.

وی به هم افزائی بین بخشی در شرکت پاکسان به عنوان نقطه قوت این مجموعه اشاره کرد و افزود: آنچه دیدیم همدلی و وفاق بود و این امکان به مدد مدیرعامل این مجموعه فراهم شد تا ضمن بازدید از پاکسان در خصوص طرح ها، برنامه ها و چالش های پیش رو گفتگو کنیم و طرح روشنی از برنامه های توسعه ای این شرکت در آینده نزدیک داشته باشیم.

به گزارش پاکسان نیوز، نعمت اللهی ضمن تاکید بر اراده و عزم جدی مدیریت صنعت شوینده برای حل مشکلات و موانع در شرکت های عضو این مجموعه یادآورشد: برنامه های ما برای رفع مشکلات مربوط به کل شرکت های گروه، معطوف به تمامی بخش ها و در همه ابعاد است که بخشی از آن با دستیابی به جهش تولید رفع خواهد شد.

وی دستیابی به بهره وری را یکی از راه های برون رفت از بن بست تولید معرفی کرد و گفت: بهره وری باید هم به لحاظ کمی و کیفی صورت بپذیرد و ما باید در اقدام و عمل حقوق ذی نفعان و سهامداران را در نظر بگیریم.

مدیرعامل مدیریت صنعت شوینده صادرات را یکی دیگر از راه های کسب درآمد و تامین هزینه های جاری شرکت ها معرفی کرد و یادآورشد: برای گسترش صادرات موانعی وجود دارد که برخی از آن مربوط تصمیمات شماری از دستگاه ها و قوانین صادر شده از سوی آنها است و ما در حال گفتگو برای رفع این موانع هستیم تا بتوانیم روند صادرات محصولات را گسترش بدهیم.

خبرنگار: نداسادات بنی کمالی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.