×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو (ایکیدو) به همراه معاونان و برخی از مدیران، از شرکت‌های ریخته‌گری آلومینیوم و صنایع ریخته‌گری ایران‌خودرو بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت آخرین عملکرد آن‌ها قرار گرفت.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایکوپرس- احمد رویایی در این بازدیدها، ضمن تاکید بر حمایت ایکیدو به عنوان هلدینگ مادر، از برنامه‌های توسعه‌ای در شرکت‌های زیرمجموعه، بر افزایش‌ تولید و صادرات و ارایه خدمات مطلوب پس از فروش به مشتریان تاکید کرد.
وی در عین حال تصریح کرد: تامین قطعات خطوط تولید ایران‌خودرو به عنوان رسالت اصلی شرکت‌های استراتژیک ایکیدو محسوب شده و ارکان مجموعه باید با تمام قوا در خدمت تولید و ارتقای کیفیت و رضایتمندی مشتریان بوده و با تولید مستمر و کیفی مانع از افت تولید در شرکت مادر باشند.
رویایی همچنین در بازدید از پروژه های در دست اقدام، بر تسریع در اجرا و تکمیل پروژه های فعلی شرکت های ریخته گری آلومینیوم و صنایع ریخته گری ایران خودرو، از جمله پروژه بزرگ بازیافت ماسه و پروژه‌های مربوط به ساخت بلوک سیلندر و سرسیلندر موتور IK۳ و تجهیز خطوط ماشین‌کاری تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران‌خودرو، با اشاره به اهمیت نیروی انسانی متخصص و سختی کار موجود در پروسه تولید، ضمن قدردانی از تمامی کارکنان، توجه ویژه به سربازان صف مقدم تولید و رضایتمندی آنان در مجموعه ایکیدو را مورد تاکید قرار داد.
مواردی همچون بررسی ظرفیت های خالی موجود برای افزایش MRP شرکت ها و تعمیر و بازسازی ماشین آلات و راه اندازی خطوط ماشین کاری جهت استفاده از تمام ظرفیت ها برای تامین بازار قطعات یدکی و استفاده از ظرفیت های موجود در راستای افزایش صادرات و تکمیل پروژه های نیمه تمام و توجه به منابع انسانی به عنوان سرمایه اصلی شرکت ها از اهم موضوعات مورد تاکید در این بازدیدها بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.