×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
ضرورت استفاده از خدمات متنوع بانک سینا در جهت توسعه و رونق اقتصادی

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی در این سفر با اشاره به وجود مضجع و مرقد مطهر امام رضا(ع) در مشهد مقدس و حضور خیل زائران آن امام همام بر استفاده از ظرفیت های اقتصادی، تجاری و گردشگری استان خراسان رضوی تاکید کرد و اظهار داشت: اولویت بانک سینا در حوزه تخصیص منابع در سال جاری، تلاش در جهت اشتغالزایی و رفع موانع تولید است و باید از ظرفیت ها و خدمات بانک به ویژه در حوزه تسهیلات برای تحقق این مهم که منجر به ارز آوری و رشد اقتصادی می شود، استفاده کرد.
مدیرعامل بانک سینا ظرفیت این بانک در بخش محصولات را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نیروی انسانی کارآمد، متخصص و باانگیزه در کنار ظرفیتها و خدمات مطلوب به ویژه در حوزه های اعتباری، امتیازی مهم در مسیر ارتقاء جایگاه بانک و افزایش سهم بازار است.
دکتر ایمانی تاکید کرد: بانک سینا با ارائه تسهیلات و خدمات نوین بانکی همواره در پله نخست خدمت رسانی ایستاده و با تامین مالی طرح ها به ویژه بنگاه های مولد و تولیدی در مسیر رونق اقتصادی کشور گام برداشته است.
وی ضمن قدردانی از زحمات همکاران در جهت تحقق اهداف بانک و سیاست های اتخاذ شده، اعلام کرد: با تمرکز تلاش ها و اقدامات همکاران برای کاهش مطالبات، افزایش منابع و افزایش درآمدهای غیرمشاع، می توان به نتایج مطلوبی در پیشبرد سیاست های راهبردی بانک دست پیدا کرد.
وی تصریح کرد: منطقه خراسان با برخورداری از زیرساخت های مناسب و پتانسیل بالا این قابلیت را دارد که با استفاده از امتیازات بانک عزم خود را برای ارتقاء عملکرد و تحقق اهداف مورد انتظار جزم کند.
مدیرعامل بانک سینا در حاشیه این سفر از ساختمان زائرسرای کارکنان بانک در مشهد بازدید و دستوراتی در جهت تسریع بازسازی زائرسرا صادر نمود.
گفتنی است معاونین امور شعب و مناطق و سرمایه های انسانی و مدیر منطقه خراسان در این سفر همراه مدیرعامل بودند و از تعدادی شعب منطقه بازدید به عمل آوردند.