×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه با ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شروع به فعالیت کرد.

محمد یاسر طیب نیا اظهار کرد: مجوز فعالیت صندوق پژوهش و فناوری سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی فولاد با سرمایه ثبتی ۱۰ هزار میلیارد ریال پس از بازدید ناظران کارگروه صندوق‌های نوآوری و شکوفایی صادر شد.

وی افزود: ناظران دبیرخانه کارگروه از فعالیت‌های صورت گرفته و زیرساخت‌های صندوق پژوهش و فناوری سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی فولاد مبارکه بازدید کردند که بررسی آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مالی معاملاتی، منابع انسانی و سرمایه‌گذاری و … از موضوعات بررسی شده در این بازدید بود.

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه ادامه داد: صندوق CVC فولاد مبارکه بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی است و مجوز این صندوق در پانزدهمین جلسه کارگروه دائمی شورای راهبری فناوری‌ها و تولیدات دانش بنیان در خرداد ماه ۱۴۰۲ مصوب شده بود.

وی افزود: فولاد مبارکه با ۶۰۰ شرکت دانش بنیان در حال همکاری است که این همکاری‌ها منجر به صرفه‌جویی ۱۸۰ میلیون دلاری شده است.

شایان ذکر است صندوق‌های پژوهش و فناوری سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی مطابق دستورالعمل مصوب مورخ ۱۴۰۱٫۱۲٫۲۲ کارگروه دائمی شورای راهبری فناوری‌ها و تولیدات دانش بنیان مجوز تأسیس خود را دریافت و تحت نظارت دبیرخانه کارگروه تخصصی صندوق‌های پژوهش و فناوری فعالیت می‌کنند.

تاکنون ۱۸ مجوز تأسیس صندوق CVC با مجموع سرمایه ۳.۸ همت اعطا شده که از این تعداد ۸ صندوق پژوهش و فناوری خطرپذیر شرکتی موفق به اخذ مجوز فعالیت شده‌اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.