×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
صندوق امانات مدیریت شعب منطقه شرق تهران رونمایی شد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، هادی اصلانزاده معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم با اشاره به اینکه ارائه خدمات بیشتر پست بانک ایران موجب رضایت کارکنان شرکت های زیرمجموعه می شود، گفت: بهره برداری از این صندوق ها می تواند فصل جدیدی در مناسبات بانک و ذینفعان باز کند.
وی افزود: صندوق امانات محل امنی برای نگهداری اسناد و اشیا گرانبها است و حتی اگر نفع مادی برای بانک نداشته باشد، نفع معنوی در پی دارد.
آرش شهرکی کیا مدیر امور شعب استان های تهران، البرز، سمنان و قم در ادامه با اشاره به اینکه صندوق‌های نصب شده از آخرین تکنولوژی امنیتی در حوزه صندوق امانات بهره‌مند هستند، تصریح کرد: این صندوق‌ها با استفاده از توان شرکت‌های داخلی تولیده شده است و تمام نکات امنیتی مد نظر پلیس امنیت در نصب و نگهداری از این صندوق‌ها رعایت می‌شود.
وی با اشاره اینکه برای اجاره این صندوق‌ها باید مبلغی با تعرفه مصوب بانک مرکزی به عنوان ودیعه نزد بانک سپرده گذاری کرد، افزود: صندوق‌ها در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ به ابعاد ۳۰ در۶۰ و ارتفاع ۷٫۵، ۱۳٫۵ و ۲۳٫۵ سانتی متری به مشتریان عرض می‌شوند.
شهرکی کیا ادامه داد: تمام اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند با مراجعه به شعبه شهید فلاحی از این خدمت استفاده کنند.
بر اساس این گزارش، در این مراسم، به صورت نمادین فرآیند کامل اعطای یک صندوق امانت به صورت عملی انجام شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.