×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
صحبت‌های کونته بعد از قهرمانی در سری A

به گزارش کیوسک خبر به نقل از فوتبال ایتالیا، با توقف آتالانتا برابر ساسولو، قهرمانی تیم اینتر در لیگ فوتبال ایتالیا قطعی شد.
آنتونیو کونته درباره وضعیت خود در این تیم  و قهرمانی در سری A گفت: احساس خوشبختی، رضایت و  آرامش می‌کنیم زیرا کسب اسکودتو (جام قهرمانی) برای اینتر باعث خوشحالی ما می‌شود. ما می‌خواهیم در چهار هفته باقیمانده عملکرد خوبی داشته باشیم و به کسانی که بازی نکرده‌اند بازی بدهیم. آن‌ها می‌دانند که من از آن‌ها چه انتظاری دارم
او در ادامه صحبت‌هایش گفت:  در تیم ما پیشرفت تاکتیکی وجود داشت. در این سال‌ها چند گزینه مختلف را امتحان کردیم. فصل قبل یک امتیاز از یوونتوس عقب بودیم و امسال قهرمان شدیم. فصل قبل البته به فینال لیگ اروپا هم رسیدیم. من فکر می‌کنم یک تیم برنده باید تعادل بین حمله و دفاع داشته باشد. این نشانه یک تیم بالغ است. ما در طول سال تغییر کردیم و توانستیم ثبات خوبی داشته باشیم.
کونته ادامه داد: یک مربی باید درک کند که چگونه به حریف آسیب برساند، اما هم‌چنین هویت خود را از دست ندهد. ما هرگز هویت خود را از دست ندادیم زیرا وقتی توپ را در اختیار داریم دقیقاً می‌دانیم که باید چه کار کنیم. ما همچنین دقیقاً می‌دانیم که وقتی توپ را در اختیار نداریم باید چه کار کنیم.  اینتر فوتبال مدرن بازی می‌کند و امیدوارم همین روند خوب را ادامه دهیم.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.