×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دکتر بابک افقهی صادرات را تضمین کننده روند پیشرفت و راه حفظ غرور ملی دانست.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی، افقهی که روز گذشته برای تقدیر از کارکنان، روسا و مدیرعامل پتروشیمی خراسان برای اخذ عنوان صادر کننده نمونه ملی ۱۴۰۲ به بجنورد سفر کرده بود اظهار داشت: در شرایط کنونی با وجود رقبای بزرگ کسب چنین عنوانی نشان از تلاش و تدبیر والای مجموعه دارد که اینجانب به نوبه خود و‌ از سوی وزیر محترم کار از شما عزیزان در حضور خانواده های محترم تان تقدیر می کنم .
افقهی با بیان اینکه تبدیل تاپیکو به هلدینگ صادرات و سرمایه گذاری در دستورکار است، خاطرنشان کرد: در سال های اخیر به بحث توسعه بازار و محصولات کمتر توجه شده به گونه ای که این شرکت می خواهد تاپیکو تبدیل به یک هلدینگ صادرات و سرمایه گذاری شود.

مدیرعامل پتروشیمی خراسان نیز در ابتدای برنامه گرامیداشت کسب افتخار صادر کننده نمونه ملی گفت: جایزه صادر کننده نمونه کشور به واسطه تلاش‌های همه سطوح کارکنان این مجموعه رقم خورده است.
مهندس یوسف حسنی اظهار داشت: صادرات به عنوان موتور محرکه اقتصاد و رمز بقای کشورها در بازارهای جهانی شناخته می‌شود و در این شرایط ارزی صادرات می‌تواند به چرخه خلق ثروت و افزودن بر منابع ارزی کشور یاری برساند.

وی ادامه داد: در این شرایط که فشار تحریم‌های ظالمانه بر اقتصاد کشور وارد می‌شود افزایش توان صادراتی می‌تواند ترمیمی برای کاهش این فشار باشد.
حسنی گفت: شرکت پتروشیمی خراسان به عنوان عضوی از زنجیره تولید ارزش کشور وظیفه خود را در این عرصه با تمام توان انجام داده که عملکرد شرکت در طول سال ۱۴۰۱گواه این تلاش و دستاورد است. رشد ۴۶ درصدی مقداری صادرات در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش صادرات از ۱۴ به ۲۶ کشور و… دستاوردهایی است که نتیجه تلاش و همت شبانه روزی همکاران اینجانب در پتروشیمی خراسان است و از یکایک آنها و خانواده محترم شان تشکر می‌کنم.

عضو هیات مدیره پتروشیمی خراسان ابراز امیدواری کرد: با تلاش شبانه روزی در آینده بتوانیم در سال آینده نیز رکورد امسال را افزایش دهیم و پیش از پیش به رشد اقتصادی کشور کمک نماییم.

فرمانده بسیج اقشار خراسان شمالی نیز با اشاره به کسب این دستاورد بزرگ صادر کننده نمونه ملی توسط پتروشیمی خراسان آن را به منزله شکست دشمن در زمینه اقتصاد دانست .
سرهنگ حاتمی در ادامه بیان داشت در شرایط کنونی جامعه که با تحریم های ظالمانه دشمن در زمینه اقتصاد مواجه هستیم شرکت پتروشیمی خراسان برای این کشور به مثابه یک خاکریز بوده که کارکنان آن رزمندگان و مهندس حسنی فرمانده آن می باشد.

خوشحالیم که یک مدیر جوان انقلابی توانسته در این زمینه موفقیتی بزرگ را بدست بیاورد و باعث شادی و امید در جامعه گردد.

در ادامه مراسم از مهندس نوروزی پور و مهندس موتاب زاده به خاطر تولید محصول با کیفیت و افزایش صادرات و جاوید رحیمی و رضا شیرزاد به خاطر خلاقیت و ابتکار عمل در واحد تراشکاری و خود اتکایی مجتمع توسط دکتر افقهی مدیر عامل تاپیکو تجلیل بعمل آمد .

در پایان مراسم نیز رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی، معاون استاندار و دکتر افقهی به رسم یادبود با تقدیم لوح سپاس از زحمات خالصانه و بی دریغ مهندس حسنی مدیر عامل پتروشیمی خراسان به مناسبت کسب این افتخار ارزشمند تجلیل بعمل آوردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.