×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شیخان: دخانیات فرزند ناخلف نمی خواهد/ آموزش عنصر اصـلی تحول در یک سازمان است

محمد شیخان مدیرعامل شرکت دخانیات در جلسه شورای اداری مجتمع دخانیات استان تهران با بیان اینکه مجتمع تولیدی تهران قدیمی ترین، اولین و با سابقه ترین مجتمع دخانیات کشور است، افزود: این درخت که ریشه بسیار عمیقی دارد باید میوه های شیرین تری برای شرکت دخانیات ایران داشته باشد.

کیوسک خبر ـ وی تاکید کرد: اگر امروز ما شعار “تحول و کارآمدی” را در شرکت دخانیات ایران فریاد می زنیم، به اعتبار بازوان توانمند و تجربیات پرسنل مجتمع دخانیات تهران است.

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات گفت: این مجموعه در یک محیطی زیست کرده که ناخواسته آلودگی‌هایی به آن تحمیل شده و این آلودگی‌ها نه از جنس و ذات پرسنل است، بلکه پرسنل آن فساد ستیز بوده و در مسیر سالم سازی سیستم حرکت می کنند.

شیخان با بیان اینکه باید همه در کنار هم باشیم، افزود: نگذاریم آنهایی که از بیرون منافع شرکت دخانیات را برای خود تعریف کردند و همچون زالو را در حال مکیدن هستند، به شرکت ضربه بزنند.

وی با تاکید بر اینکه این کار بسیار سختی است، تصریح کرد: ما اراده کردیم با دستان توانمند شما به سمت پیشرفت و افزایش تولید گام برداریم.

مدیرعامل شرکت دخانیات با اشاره به برخی سنگ اندازی ها در این مسیر گفت: قطعا برخی در این مسیر رشد و تعالی سد راه ما هستند اما من به شما وعده می دهم همراه و همگام شما از این موانع عبور کنیم. عبور از موانع افزایش تولید و انحصاری که عده ای برای خود تعریف کرده و نمی خواهند این منافع برای کارگران و کشاورزان باشد، با همدلی تحقق خواهد یافت.

شیخان تاکید کرد: برای تحقق این هدف بلند و بزرگ، زمانی موفق خواهیم شد که همه ما با عزم و اراده در کنار یکدیگر قرار بگیریم تا بتوانیم دشمن را به سمت یاس و نابودی ببریم.

وی با بیان اینکه من این همت را در بین کارکنان مجتمع دخانیات تهران می بینم و آنرا لمس می کنم، تصریح کرد: اعتقاد راسخ من این است که اگر مجموعه ای برای تحول قدم برمی دارد باید یک سازمان یاد گیرنده باشد و در این زمینه عنصر اساسی آموزش است.

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات با بیان اینکه آموزش نقطه آغاز ارتقاء و تحول یک شرکت به سمت پله های بالاتر است، گفت: آموزش برای توانمند سازی در پیکره شرکت دخانیات یک الویت است و من از مسئولین مجتمع تهران و مسئولین ستادی می خواهم در راستای حرکت نهضت آموزش، برنامه ای را آغاز کنند، که ما جدا از اینکه نسلی را برای آینده پرورش می دهیم، شرکت دخانیات را به سمت پویایی و نشاط ببریم .

شیخان با بیان اینکه باید همه استانداردهای طراز یک بین المللی در مجتمع تهران باشد، گفت: باید برای سالم سازی، زیبا سازی و استاندارد سازی شرکت در سطح بین المللی طراحی کنیم تا اگر میزبان یک مهمان خارجی بودیم، به وجود استانداردهای بالا و طراز جهانی آن افتخار کنیم.

وی با بیان اینکه استانداردهای درجه یک دنیا باید در مجتمع های دخانیات کشور طراحی و اجرا شود، گفت: محیط سالن های ما باید آنقدر جذاب، زیبا و دلنشین باشد که کارگر ما وقتی وارد سالن تولید می شود، حس نشاط، شادابی و انگیزه مضاعف برای کار و تلاش داشته باشد.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه امروز بار زیادی از تولید بر دوش مجتمع تهران است، گفت: قرار است که جشن تولید را برگزار کنیم و مجتمع تهران باید با سرعت، نظم و کیفیت حجم تولید خود را چند برابر کند و در عرصه تولید پیشرو باشد.

شیخان با تاکید بر افزایش رفاهیات کارکنان شرکت دخانیات گفت: معیشت کارکنان باید تامین شود و کارکنان نباید دغدغه معیشتی داشته باشند. همه ما عضو یک خانواده هستیم.

وی افزود: شرکت دخانیات در ابتدای آغاز بکار اینجانب بدهی حدود پنچ هزار میلیارد تومانی و زیان نزدیک به ۶۰۰ میلیارد تومانی داشت اما امروز ۲۵۰ میلیارد تومان بدهی گذشته شرکت را دادیم و زیان را متوقف و به سمت سود آوری در حال حرکت هستیم.

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات با اشاره به برخی فسادهای ریشه دار در لایه های شرکت دخانیات، گفت: برخی افراد که ادعا دارند دخانیاتی هستند، در این فسادها مقصرند. اینها اساسا به این خانواده متعلق نیستند. زمانی می توانید ادعا کنید که عضو این خانواده هستید که دلسوز کارگران و کارکنان شرکت باشید، نه اینکه مثل زالو، خون نیروهای دخانیات را بخورید.

شیخان افزود: در شرکت دخانیات هر جا را که بخواهیم درست کنیم و جلوی فساد را در آنجا بگیریم، فریاد یک عده بلند می شود.

وی با تاکید بر اینکه دخانیات فرزند ناخلف نمی خواهد، افزود: آنهای که به ظاهر خود را دلسوز دخانیاتی نشان می دهند اما فقط به فکر منافع خود هستند، در دل این خانواده جایگاهی ندارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.