×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شکستی که مودریچ هرگز فراموش نخواهد کرد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از آس، لوکا مودریچ شنبه در دیدار برابر قبرس برای صد و سی پنجمین بار با پیراهن تیم ملی کرواسی به میدان رفت و در این زمینه رکورد شکنی کرد. این دوران که از ۱۵ سال پیش شروع شد با کسب یک توپ طلا و حضور در سه یورو و جام جهانی همراه شد. کرواسی در آخرین جام جهانی نایب قهرمان شد و فرانسه اجازه نداد شگفتی سازی این تیم با قهرمانی به پایان برسد. با این حال تلخ ترین شکست ملی برای لوکا مودریچ فینال ۲۰۱۸ نبود. این اتفاق ۱۰ سال قبل تر  یعنی ۲۰۰۸ در یورو رخ داد. 
هافبک رئال مادرید گفت: تلخ ترین لحظه دوران ورزشی ام در تیم ملی، دیدار برابر ترکیه در یورو ۲۰۰۸ بود. این بازی روی ما خیلی اثر گذاشت. اهمیتی ندارد بعد از آن چه چیزی به دست آوردیم. این شکست همیشه در ذهنمان باقی ماند. 
ترکیه در یک چهارم نهایی توانست در ضربات پنالتی کرواسی را شکست دهد. کلاسنیچ در دقیقه ۱۱۹ گل نخست کروات ها را به ثمر رساند و سنتورک با گلزنی در دقیقه ۱۲۱ موجب شد برنده در پنالتی ها مشخص شود. کرواسی تنها یکی از ضرباتش را به گل تبدیل کرد (سرنا گلزنی کرد اما مودریچ، راکیتیچ و پتریچ ضرباتشان گل نشدند) و از این رقابت ها حذف شد.    کرواسی چهار سال بعد با کنار زدن ترکیه در پلی اف به یورو ۲۰۱۲ صعود کرد. با وجود این پیروزی و نایب قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۸ این شکست هنوز در یاد مودریچ مانده است. 
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.