×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شمار مبتلایان به کرونا در دشتی ۳.۵ برابر افزایش یافت

پرویز احمدی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بدلیل کاهش رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی موارد مبتلا به ویروس کرونا در فروردین ماه جاری در این شهرستان به ۱۳۹ نفر رسیده‌است که افزیش بیش از ۳۵۰ درصدی در مقایسه با اسفند سال گذشته نشان می‌دهد.
وی افزود: همچنین در فروردین‌ ماه سال ۱۴۰۰ شاهد افزایش ۴ برابری موارد بستری نسبت به ماه قبل از آن بوده‌ایم.‌
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی تاکید کرد: در صورت جدی نگرفتن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و افزایش تعداد موارد ابتلا به کرونا، شاهد شکل‌گیری زنجیره‌های گسترده‌ای از انتقال و ابتلا به این بیماری خواهیم بود که شرایط سختی را برای این شهرستان رقم خواهد زد.
وی از مردم خواست از حضور در تجمع‌ها و تشکیل مجالس مهمانی بجد خودداری و با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی مدافعان سلامت را در مسیر مبارزه با کرونا یاری کنند.
احمدی اضافه کرد: عادی انگاری کرونا توسط مردم باعث شد تا در یک دورهمی خانوادگی در شهر شنبه این شهرستان نتیجه آزمایش کرونای ۱۲ نفر از شرکت کنندگان در این مهمانی مثبت شود این درحالی است که رهگیری اطرافیان و افرادی که با مبتلایان در تماس بوده‌اند ادامه دارد.
وی تاکید کرد: حضور در تجمع‌ها و تشکیل مجالس مهمانی و دورهمی و برگزاری مراسم تشیع و ختم از مهمترین عوامل شکل‌ گیری زنجیره‌های انتقال کرونا در سطح شهرستان دشتی است .
رئیس شبکه بهداشت ودرمان دشتی بیان کرد: در زمان حاضر وضعیت کرونا در دشتی زرد است و اگر رعایت نکنیم به رنگ‌های نارنجی و قرمز تغییر خواهد یافت.
شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفرجمعیت در۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.