×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه مجمع سالیانه شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون اعلام داشت این شرکت نماد خدمت و رضایتمندی ذینفعان است.

کیوسک خبر ـ محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در جلسه مجمع سالیانه شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون اظهار داشت: این شرکت عملکرد مثبت، خوب و قابل تقدیر داشته است، ارزیابی و حسابرسی تکنیکال وضعیت مالی و صورت های حسابداری و مالی نیز دلالت دارد که روند شاخص های مالی شرکت رو به رشد بوده است، شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون نماد خدمت و رضایتمندی ذینفعان اعم از کارکنان شرکت، مشتریان بانک، تعاونگران و ارکان مرتبط و همکار دولتی است، این شرکت به عنوان شرکت ابزاری در تکمیل زنجیره ارزش بانک در بخش تعاون و اقتصاد کشور مطرح است.
شیخ حسینی به عنوان رییس مجمع سالیانه شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون خاطر نشان کرد: خدمات شرکت به بانک توسعه تعاون به عنوان شرکت مادر و همچنین سایر شرکت های تابعه بانک و کارکنان آنان و نیز جامعه هدف بانک بسیار کارگشا و اثربخش بوده است، برنامه های توسعه ای و راهبردی برای افزایش ظرفیت خدمات شرکت به تدوین درآمده است، اعضای مجمع شرکت نیز نظارت عالیه بر نحوه فعالیت شرکت دارند و برنامه های پیش رو را به عنوان تکلیف و خط مشی شرکت مشخص و ابلاغ می کنند. هر چه حجم عملیات شرکت افزایش یابد، شرکت در ارتقای سطح شاخص های مالی رشد سریعتری را تجربه خواهد نمود.
وی افزود: گزارش بازرس قانونی و حسابرس مستقل شرکت نشان می دهد صورت های مالی شرکت طی دوره یکساله منتهی به پایان آذر ۱۴۰۲ شفاف و به نحو مطلوب است که نشان از عملکرد مثبت و استاندارد شرکت در حوزه های مالی و عملیاتی است، شرکت در مسیری قرار گرفته است که با برنامه ریزی و هدفگذاری موفق شده است ضمن عملیات صحیح و پیشبرد پروژه ها، در مدیریت هزینه ها و افزایش درآمدها نیز بهبود وضعیت را رقم بزند.
این مقام بانکی یادآور گردید: شرکت در برنامه ریزی عملیاتی روش و نگرشی صحیح را در پیش گرفته است، در پروژه های ارزیابی اموال، وصول مطالبات، تهیه غذا و سایر هر کدام را به نحو مجزا و جداگانه مدیریت نموده و جریان درآمد و هزینه هر کدام را تحلیل نموده و در مدیریت مالی و عملیاتی هر پروژه را بهبود بخشیده است. شرکت در بحث وصول مطالبات می تواند از ابزارها و راهکارهای جدید و ظرفیت های بخش خصوصی بهره جویی نماید.
شیخ حسینی ادامه داد: عملکرد نشان دهنده آن است که در مجموع، بهره وری سازمان و رضایت مشتریان و کارکنان ارتقا یافته است، آقای معصومی به عنوان مدیر خوش فکر و خلاق موجب افزایش همدلی و انسجام در میان اعضای هیات مدیره ، مدیران و همکاران شرکت شد، مسائل و چالش های شرکت از جمله هزینه ها و مطالبات سنواتی کارکنان و مسائل چندین ساله مرتبط با تامین اجتماعی ساماندهی و برطرف شد.
وی تصریح نمود: شرکت در مبحث یکسان سازی ظاهر شعب باید حضوری فعال داشته باشد تا هم بانک از اجرای صحیح آن اطمینان حاصل نماید و هم از ظرفیت شرکت به عنوان شرکت ابزاری استفاده کاملتری گردد.
سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در این مراسم گفت: برگزاری مجمع سالیانه شرکت در سطح کیفی بالایی بوده است، این شرکت و همچنین سمات به عنوان دو شرکت ابزاری اصلی، بیشترین روابط و قراردادهایشان با بانک است، نگاه سودآوری به این دو شرکت وجود ندارد و ارتقای کیفیت خدمات مهم است، ضمن آن که به عنوان دو بنگاه اقتصادی ضرورت دارد در ارتقای شاخص های مالی و رعایت بهره وری و کارآمدی روند رو به ترقی را ادامه دهند.
وی افزود: مدیران ارشد بانک در تلاش بوده اند تا پرسنل شرکت به لحاظ وضعیت تسهیلات رفاهی حداکثر تطابق را با پرسنل بانک داشته باشد که در شبکه بانکی کم نظیراست. ضرورت دارد تا در سیاست های اعتباری سال جدید، حداکثر تاکید برای نهایت همکاری و تعامل استانها با شرکت برای واگذاری پرونده های ارزیابی اموال و وصول مطالبات به شرکت وجود داشته باشد. همچنین در تفاهم نامه ها و روابط بانک با سازمانهای مهم از ظرفیت شرکت برای ارائه خدمات فنی، اداری و بیمه ای استفاده شود.
در ادامه مراسم محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: مدیران ارشد بانک به عنوان اعضای مجمع سالیانه نظارت کاملی بر نحوه فعالیت شرکت دارند، همواره در پی این بوده ایم تا کیفیت خدمات این شرکت و سایر شرکت های تابعه ارتقا داشته باشد، اهتمام اعضای مجمع بر این بوده است تا برنامه های تحولی و پیشنهادهای اثربخش به صورت سالیانه ارائه گردیده و عملکرد مرتبط با آن برنامه ها نیز گزارش گردد، نیازمند آن هستیم تا این شرکت و سایر شرکت ها که ظرفیت و منابع انسانی را در اختیار دارند با مذاکرات و پیدا کردن بازارهای جدید بتوانند حجم عملیات را توسعه دهخند و توانمندی خود را در عرصه های بخش تعاون و اقتصاد کشور به منصه ظهور برسانند و برای پذیرش نقش های جدید آمادگی بیشتری را داشته باشند.
در ادامه آرمین معصومی مدیر عامل شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون گفت: در تلاش بوده ایم تا در خدمات فنی و عمرانی و اداری سطح اطمینان بانک را به لحاظ کیفیت به سطح حداکثر برسانیم و نیز با ارائه خدمات با بهره وری بالا و هزینه پایینتر موجبات خلق ارزش و کاهش هزینه های بانک را پدید آوریم.
در این جلسه معاونین مدیر عامل نیز نقطه نظرات خود را در خصوص فعالیت شرکت و برنامه های آتی ارائه دادند. رامین نجمی رییس اداره سرمایه گذاری و شرکت ها نیز موارد اداری و قانونی مرتبط با برگزاری مجمع سالیانه را با ارکان اصلی مجمع در میان گذاشت و تصمیمات اصولی برای ادامه روند رو به رشد شرکت اتخاذ گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.