×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

لینک ویدیو مراسم:

https://aparat.com/v/Nb76r

گروه صنعتی وطن زرین مروارید آسیا با ایجاد مجموعه‌های تولیدی، تجاری و خدماتی در صنایع کالاهای تند مصرف، صنایع آبزی‌پروری، فروش مستقیم و صنعت IoT به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین گروه‌های صنعتی خصوصی در کشور مطرح است. صنایع آرمان سلولز یزد نیز یکی از شرکت‌های هلدینگ مومنین است که در زمینه‌های تجاری، صنعتی و مالی فعالیت دارد، این شرکت محصولات متنوعی در حوزه سلولزی و بهداشتی تولید می‌کند.

چشم‌اندازهای نزدیک به هم گروه وطن‌زرین و شرکت آرمان سلولز یزد و دغدغه مشترک توجه به نیازهای مشتریان باعث شد تا چنین پتانسیل‌هایی در کنار همدیگر قرار بگیرند و همکاری مثبتی را شروع کنند.

ساختن کسب و کار جهانی و برندهای جهانی با تعهد به افزایش کیفیت در همه جنبه‌ها، حمایت از پایداری زمین و توانمندسازی جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم، چشم‌انداز گروه وطن‌زرین و جلب رضایت مشتریان از طریق ارائه خدمات مناسب و ارتقاء مداوم کیفیت محصولات، توجه به نیاز مشتریان با تولید محصولات خلاقانه و با کیفیت، بومی‌سازی و بهره‌گیری از سرمایه‌های انسانی مستعد، متعهد و متخصص و حمایت از محیط زیست با تولید محصولات قابل بازیافت، چشم‌انداز شرکت آرمان سلولز یزد است.

در همین ارتباط مراسم رونمایی از محصول هانی‌لایف، روز یکشنبه در هتل اسپیناس برگزار شد. هانی‌لایف برند محصولات پوشک کودک تا بزرگسال است.

در این مراسم، آقای تاجیک مدیر شعبه تهران گروه وطن‌زرین و همکاران گروه وطن‌زرین از دپارتمان‌های فروش، مارکتینگ و بازارسازی و روابط عمومی حضور داشتند و آقای مشکانی، دایرکتور واحد مارکتینگ این گروه و آقای فراهانی، دایرکتور دپارتمان فروش وطن‌زرین سخنرانی کردند. همچنین آقای تلوان، مدیر بازاریابی و فروش شرکت آرمان سلولز یزد، خانم زارع، مدیر کنترل کیفیت و خانم حدادزاده مدیر فروش و برند این شرکت سخنرانی کردند.

*******

درباره گروه وطن‌زرین

گروه صنعتی وطن‌زرین با چهل سال قدمت با استفاده از آخرین و مجهزترین فناوری‌های روز دنیا تا کنون موفق به راه‌اندازی و بهره‌برداری از ده‌ها سایت تولیدی و خدماتی، در چهار دسته متنوع کسب و کار شده است.

  • صنعت کالاهای تند مصرف (FMCG)
  • صنعت آبزی پروری
  • فروش مستقیم
  • صنعت IOT

 حوزه‌های فعالیت ناهمگون، تعدد کسب و کار ، گستره جغرافیایی و توجه به مولفه‌های توسعه پایدار موجب شده تا فرصت‌های مناسبی برای توانمنـدسـازی جامعه، کسب تجربه‌های نو و توسعه توانمندی‌های فردی کارکنان ایجاد شود.

گروه وطن‌زرین مفتخر است که پس از تلاش‌های مداوم تیم رهبـری و کارکنان شـایسته خود، رهبری بازار را در بخش‌های تولید غذای آبزیان و محصولات سلولزی در اختیار دارد و با استفاده از منابع موجود و کارکنان پـرتلاش، در جهت دستیابی به مـوفقیت‌های بیشتر و رسالت جهانی خود در حرکت است.

برای اطلاعات بیشتر و آگاهی از برندهای گروه  وطن‌زرین و دنبال کردن اخبار این گروه به وبسایت https://www.vatanzarin.com/fa/ مراجعه کنید.

روابط عمومی گروه وطن‌زرین: نگار باقری

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۶۴۳۲۹۸   داخلی:۱۰۷

ایمیل: ne.bagheri@vatanzarin.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.