×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
شروع جام جهانی باشگاه ها در امارات/ چلسی مدعی اول قهرمانی

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از دیلی میرور، قهرمان اروپا پس از بازی روز شنبه در جام حذفی مقابل پلیموث دسته سومی، به امارات می رود و قصد دارد پس از منچستریونایتد و لیورپول به سومین باشگاه انگلیسی تبدیل شود که جام را به دست آورده است.
توخل به وب‌سایت چلسی گفت: «باید بگویم زمانی که در این رقابت ها هستید، بسیار هیجان‌زده هستید. “وقتی در آن نیستید، رقابتی است که تمرکز و ارزش  زیادی  ندارد. در اروپا یا فقط برای من اینگونه به نظر می رسد.الان که در این رقابت ها هستیم برایمان بسیار مهم است قهرمان شویم.
توخل در فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، چلسی را به پیروزی ۱-۰ مقابل منچسترسیتی رساند. آبی‌ها سپس در ضربات پنالتی ویارئال را شکست دادند و قهرمان سوپر جام یوفا در ماه آگوست شدند. چلسی برای دومین بار به جام باشگاه های جهان بازمی گردد. در اولین بار در سال ۲۰۱۲ کورینتیانس قهرمان شد و چلسی نتوانست به عنوان قهرمانی دست یابد.
الهلال عربستان، تیم الجزیره یا آ اس پیره تاهیتی اولین حریف تیم چلسی در جام جهانی باشگاه ها خواهد بود.  قرار است «داوران ربات» در طول مسابقات این ماه ارزیابی شوند.  اعتقاد بر این است که از فناوری جدید برای تصمیم گیری در مورد آفساید در نیم ثانیه استفاده شود و دیگر زمان زیادی صرف بررسی صحنه ها نشود. دوربین‌های ویژه‌ای که به سقف‌های استادیوم متصل می‌شوند برای ایجاد «سیستم ردیابی اندام» استفاده می‌شوند. سپس داوران VAR در محل از تصمیم اتخاذ شده توسط فناوری مطلع می شوند و سپس داور داخل زمین نیز مطلع می شود. چلسی اولین تیم لیگ برتری خواهد بود که “ربات داوران” را تجربه می کند. از این فناوری قبلا در جام عرب با موفقیت استفاده شد.
آیا پالمیراس می تواند به سلطه اروپایی ها پایان دهد؟
پالمیراس، یکی از ۹ باشگاه برزیلی  حاضر در این رقابت ها تهدید اصلی برای چلسی است. مونتری قهرمان لیگ قهرمانان کونکاکاف برای پنجمین بار در این مسابقات شرکت می کند. آنها در دور دوم به مصاف الاهلی غول آفریقایی می روند و پالمیراس در انتظار برنده این بازی است.

برندگان اخیر جام باشگاه های جهان
۲۰۲۰: بایرن مونیخ 
۲۰۱۹: لیورپول
۲۰۱۸: رئال مادرید
۲۰۱۷: رئال مادرید
۲۰۱۶: رئال مادرید
۲۰۱۵: بارسلونا
۲۰۱۴: رئال مادرید
۲۰۱۳: بایرن مونیخ
۲۰۱۲: کورینتیانس
۲۰۱۱: بارسلونا
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.