×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی؛ محبوبه ضیاء فروغی افزود: فقدان این نوع از پوشش‌های بیمه‌ای در حالی است که براساس قوانین و مقررات جاری کشور از جمله قانون مسئولیت مـدنی، قانون مجازات اسلامی و همــچنین دستورالعمل های وزارت بـهداشت، درمـان و آموزش پزشکی، مسئولیت‌های خطیری در حوزه وظایف قانونی محوله متوجه کادر درمانی به ویژه مدیران و مسئولان است.

وی بیمه‌نامه‌‍ مسئولیت مدنی مسئولان فنی بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، درمانگاه‌ها، داروخانه‌ها و آزمایشگاه‌ها در قبال بیماران، اشخاص ثالث، مراجعه کنندگان و همراهان بیمار را از جمله بیمه نامه های مناسب قابل ارائه برای مراکز درمانی برشمرد.

مدیر بیمه‌های مسئولیت، مهندسی و انرژی بیمه تجارت‌نو با اشاره به اینکه بسیاری از  بیمارستان ها، کلینیک‌ها، درمانگاه ها، داروخانه ها و آزمایشگاه ها در کشور فاقد بیمه نامه مذکورهستند، افزود: در راستای حمایت از کادر درمانی و مسئولان مراکز فوق، امکان صدور بیمه نامه با شرایط مناسب در بیمه تجارت‌نو فراهم شده است.

ضیاء فروغی خاطر نشان کرد: چنانچه در جریان اجرای وظایف مسئولان فنی مراکز مورد تایید وزارت بهداشت، حادثه ای رخ دهد و طبق قانون در قبال بیماران و اشخاص ثالث مـلزم به جبران خسارت شوند با رعایت شرایط بیمه نامه، خسارت مورد ادعـا پرداخت خواهدشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.