×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سیمئونه: هر مربی بود سوارس را تعویض می کرد

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از اسپورت، اتلتیکو مادرید در هفته ششم رقابت های لالیگا به مصاف ختافه رفت و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند.
هر دو گل اتلتیکو را در این بازی لوئیس سوارس به ثمر رساند.
سیمئونه درباره درخشش سوارس در این بازی گفت: سوارس جزو آخرین بازیکنانی بود که به تمرین تیم اضافه شد و همین باعث شد تا آماده شدن او به طول انجامد. این بازیکن در نیمه نخست خوب ظاهر نشد اما ما به او اعتماد کردیم. به نظرم هر مربی دیگری به جای من بود سوارس را بین دو نیمه به خاطر نمایش ضعیف در نیمه نخست تعویض می کرد اما ما اعتماد کردیم و خوشبختانه او جواب اعتماد را داد.
او ادامه داد: چند بازیکن تیم به خاطر حضور در اردوی تیم ملی دیر به جمع ما اضافه شدند و متاسفانه این ناهماهنگی های را به وجود آورد. در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم و با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم.
او درباره گریزمان گفت: گریزمان پیش از این توانایی های خود را در اتلتیکو مادرید به نمایش گذاشت. او به تازگی به تیم برگشته است و ما می دانیم که در شرایط خوبی قرار ندارد. اطمینان دارم که گریزمان به زودی به شرایط جدید عادت خواهد کرد و همان بازیکنی می شود که انتظار داریم. گریزمان می داند که این اتلتیکو با دوران نخستی که او حضور داشت تغییر کرده است و او هم باید در نقش جدید خود ظاهر شود.
اتلتیکو مادرید با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۱۴ امتیازی شد و موقتا با یک امتیاز بیشتر و یک بازی بیشتر نسبت به رئال به صدر جدول رده بندی صعود کرد.
انتهای پیام  

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.