×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
سیمئونه: می‌توانستیم برابر رئال مادرید پیروز شویم

به گزارش کیوسک خبر به نقل از آس، اتلتیکومادرید یکشنبه در هفته بیست و ششم لالیگا برابر رئال مادرید یک بر یک مساوی کرد و دو امتیاز مهم را از دست داد. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت: این دیدار را می توان از دو جهت نگاه کرد. نکته منفی از دست دادن پیروزی در دقایق پایانی بازی بود و نکته مثبت عملکرد خوبمان. ما در نیمه اول بازی را خوب کنترل و پرس کردیم. نیمه دوم را به همان شکل شروع کردیم و موقعیت های گل دیگری داشتیم که می توانستیم پیروزی مان را قطعی کنیم اما دقت لازم را نداشتیم. برابر تیمی بازی کردیم که بازیکنان بزرگی در تغییر نتیجه در دقایق پایانی دارند. ما موقعیت های بیشتری برای پیروزی در این بازی داشتیم.
سرمربی اتلتیکومادرید درباره وضعیت تیمش در لالیگا اظهار کرد: مردم تصور می کردند با ۲۰ امتیاز اختلاف قهرمان می شدیم. ما مقابل تیم های خیلی قدرتمندی همچون رئال مادرید، بارسلونا و سویا بازی می کنیم. مسیر سختی برای همه خواهد بود و می خواهیم نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری داشته باشیم.
سرمربی آرژانتینی در پایان گفت: از سختی زمین هایی که بازی می کنیم آگاه هستیم. در نیم فصل دوم فشار زیادی وجود دارد. عملکرد تیم تا دقیقه ۸۰ خوب بود و متاسفانه نتوانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. رئال مادرید نخستین موقعیت گلش را در دقیقه ۸۰ به دست آورد که یان اوبلاک آن را مهار کرد. ما اجازه ندادیم برای دومین بار دروازه‌مان باز شود و تساوی عادلانه بود.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.