×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سود دوره تیرماه ۱۴۰۲ صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر معادل ۲۳٫۱درصد سالانه به حساب سرمایه‌گذاران واریز شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مدیریت ارتیاطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ، صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر از مهرماه سال ۹۰ تاسیس شده و در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین صندوق مشترک سرمایه‌گذاری کشور با دارایی تحت مدیریت نزدیک به ۵۷۰ هزار میلیارد ریال، به مدیریت تامین سرمایه تمدن فعالیت می نماید. نوع این صندوق، درآمد ثابت و با پیش بینی سود می باشد و سود آن به صورت روزشمار محاسبه و به حساب سرمایه گذاران واریز می‌شود،

ارزش هر واحد این صندوق سرمایه‌گذاری صد هزار تومان است و هر فرد حتی با یک واحد نیز می‌تواند سرمایه‌گذاری را شروع کند.

این صندوق تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار قرار دارد و با ضمانت بانک شهر فعالیت می کند و سرمایه گذاران می توانند بدون پذیرش هر گونه ریسکی اقدام به سرمایه گذاری نمایند .

 در حال حاضر کل خالص ارزش دارایی ها این صندوق نزدیک به ۵۷همت است که نرخ سود موثر سالانه صندوق معادل ۲۵٫۷درصد می باشد.

چرا در صندوق گنجینه زرین شهر سرمایه گذاری کنیم

صندوق های درآمد ثابت به لحاظ ریسک همانند سپرده گذاری در بانک‌ها هستند  اما آنچه این صندوق ها از سپرده گذاری در بانک ها متمایز می کند سود روز شمار این صندوق ها ست زیرا هنگامی که حساب بانکی افتتاح می‌کنیم یکسری آیین نامه و قوانینی وجود دارد که سپرده گذار باید آنها را بپذیرد ، قوانینی که به طور مستقیم به سودآوری سپرده های افراد مربوط می‌شود

یکی از این مواردی که در سپرده های بانکی وجود دارد این است که سود سپرده زمانی کامل پرداخت می‌شود که پول به مدت زمان دوره سپرده گذاری در حساب بانکی‌ باقی بماند. در حالی که صندوق سرمایه گذاری درآمد ثابت گنجینه زرین شهر به صورت روزشمار برای سرمایه گذاران سود پرداخت می کند .

نکته حائز اهمیت درسرمایه گذاری در صندوق گنجینه زرین شهر  نداشتن نرخ « جریمه شکست سود » است در سیستم بانکی اگر قبل از سر رسید دوره سپرده گذاری اقدام به برداشت پول از حساب بانکی کنیم بانک بخشی از سود را کسر می کند (جریمه شکست سود) در حالی که سرمایه های مردم در صندوق گنجینه زرین شهر مشمول چنین جریمه ای نمی شود و هر زمان و به هر مقدارمی توانند به ابطال واحدهای سرمایه گذاری خود اقدام کرده  و مشمول جریمه هم نشوند .

سرمایه‌گذاری در صندوق گنجینه زرین شهر به صورت آنلاین و از طریق مرکز سرمایه‌گذاری آی بی شاپ به آدرس« ibshop.ir » و یا شعب سوپر مارکت های مالی آی بی شاپ امکان پذیر است .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.