×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در پی دستور معاون اول رئیس جمهور برای تعیین تکلیف هر چه سریع تر کالاهای رسوبی، مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به هرمزگان سفر کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، پس از بازدید میدانی محمد مخبر از گمرکات شهید رجایی و شهید باهنر، صبح روز گذشته جلسه‌ای در خصوص حل مشکلات مربوط به ایستایی و رسوب کالا در بنادر و گمرکات کشور به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

مخبر بر ضرورت ثبت سفارش کالا‌ها توسط وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی پس از تخصیص ارز تأکید کرد و گفت: باید دستگاه‌های نظارتی و وزارتخانه‌های مربوطه هر چه سریعتر وضعیت اختصاص ارز به برخی شرکت‌ها پیش از ثبت سفارش را بررسی و گزارش نمایند.

همچنین معاون اول رئیس جمهور در این جلسه رئیس سازمان استاندارد، رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و رئیس سازمان توسعه و تجارت ایران را مامور کرد تا در یک روز آینده با حضور در گمرکات شهید رجایی و شهید باهنر برنامه ریزی لازم را برای ترخیص کالا‌های رسوبی در حداقل زمان ممکن انجام دهند.

وی در خصوص ساماندهی مدیریت بنادر نیز دستور داد با هماهنگی وزرای راه و شهرسازی، صمت، بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی و روسای سازمان ملی استاندارد و اموال تملیکی پیشنهادی در خصوص «مدیریت و ساماندهی واحد بنادر» ارائه شود.

بر اساس این گزارش، صبح امروز سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در پی دستور معاون اول رئیس جمهور به استان هرمزگان سفر کرد تا با بررسی وضعیت در بندر شهید رجایی و شهید باهنر، برنامه ریزی لازم برای ترخیص کالا‌های رسوبی در حداقل زمان ممکن صورت گیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.