×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سرپرست مرکز تحقیقات و آموزش تیرتاش منصوب شد

مراسم معارفه سرپرست مرکز تحقیقات و آموزش تیرتاش با حضور معاونین و مدیران شرکت دخانیات ایران برگزار گردید.
به گزارش کیوسک خبر به نقل ز روابط عمومی و امور بین الملل، مراسم معارفه سرپرست مرکز تحقیقات و آموزش تیرتاش، صبح روز یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ با حضور مجتبی دستور (سرپرست معاونت مالی و منابع انسانی)، امیر مهاجر (سرپرست معاونت برنامه ریزی و تحقیق و توسعه)، مظفر افسری (مدیر دفتر مرکزی حراست) و مصطفی ملکان (سرپرست مدیریت بازرسی و حسابرسی داخلی) شرکت دخانیات ایران برگزار گردید.

دکتر مجتبی دستور، سرپرست معاونت مالی و منابع انسانی شرکت با تاکید به رسیدگی به وضعیت تحقیقات و کشاورزی در مرکز تحقیقات و آموزش تیرتاش، گفت: نگاه اداری محور و هزینه بر به فعالیت های این مرکز در گذشته مورد نقد واقع است.

وی از تدوین آیین نامه و برنامه ریزی گسترده جهت بهینه سازی امور و فعالیت های مرکز خبر داد و گفت: همه تلاش ها و برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که این مرکز آموزش بتواند کمک حال صنعت دخانیات در کشور باشد.

دکتر امیر مهاجر، مشاور عالی مدیرعامل و سرپرست معاونت برنامه ریزی و تحقیق و توسعه با اشاره به وضعیت امروز شرکت دخانیات و قرار گرفتن آن در نقطه پر خطر، اظهار داشت: کاهش چشمگیر سطح زیر کشت و از بین رفتن سهم بازار، حاصل تلاش های کاذب اتاق های فکر و تصمیم ساز در خارج از فضای شرکت بوده است.

وی با بیان اینکه تلاش های گسترده تیم مدیریت جدید برای جلوگیری از قرار گرفتن شرکت در شیب نزولی است، گفت: بهره گیری کامل از توانمندی های سخت افزاری و نرم افزاری و توان علمی و پژوهشی مرکز تیرتاش بسیار دارای اهمیت است.

در پایان این مراسم از خدمات محمدرضا صلواتی به عنوان مدیر این مرکز قدردانی و محمد رضا نجفی به عنوان سرپرست جدید مرکز تحقیقات و آموزش تیرتاش معرفی گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.