×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت اطمینان‌گستر دانا با حضور اعضای مجمع و سهامداران برگزار و موضوع افزایش سرمایه این شرکت تصویب شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در این مجمع که به ریاست دکتر رضا جعفری رئیس مجمع، در محل سالن اجتماعات ساختمان مرکزی بیمه دانا برگزار شد، پس از رسمیت یافتن جلسه، دکتر سیدمجتبی عطری به عنوان ناظر اول، کاظم صفرزاد ناظر دوم، محمود بهرامی و عباس لطفی‌مقدم به عنوان اعضای ناظر و حسن زیادخانی به عنوان دبیر مجمع انتخاب شدند و موسسه بانیان نیک تدبیر نیز به عنوان حسابرس و بازرس قانونی در این جلسه حاضر شد.
در ابتدای این مجمع، دکتر سلمان حسینی‌صفا مدیرعامل شرکت اطمینان‌گستر دانا گزارش هیئت‌مدیره از روند فعالیت‌ها این شرکت شامل معیارهای ارزیابی مالی طرح افزایش سرمایه، سرمایه‌گذاری مورد نیاز و منابع تامین سرمایه و پیش‌بینی جریان‌های نقدی را ارائه داد که در نهایت پس از بیان نقطه نظرات اعضای مجمع و سهامداران، سرمایه این شرکت از رقم ۱۰۰ میلیارد ریال به پنج هزار میلیارد ریال افزایش یافت و به تصویب مجمع رسید.
در ابتدای این جلسه دکتر جعفری مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به موفقیت‌های حاصل شده در پنج ماه اول امسال، به موضوع افزایش سرمایه‌گذاری و نقش آن در پیشبرد اهداف شرکت اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه در دنیای امروز، رشد و پیشرفت بنگاه‌های اقتصادی به دلیل تشکیل گروه‌های مالی است، لذا بیمه دانا هم تصمیم گرفت تا با راه‌اندازی هلدینگ مالی و اقتصادی در آینده‌ای نزدیک با افزایش میزان سرمایه‌گذاری‌های خود در حوزه‌های مختلف همچون بازارگردانی، سبدگردانی، صرافی و لیزینگ ساختمان و خودرو و… نقش و حضور فعالی در بازار اقتصادی کشور ایفا کند که پس از طی مراحل قانونی، پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۲۰ درصد از سهام آن وارد بازار فرابورس شود.
وی راه‌اندازی این هلدینگ را اتفاقی بزرگ و مبارک برای بیمه دانا و شرکت اطمینان‌گستر دانا دانست و ابراز امیدواری کرد با تشکیل این گروه مالی در آینده‌ای نزدیک، اخبار مثبت و امیدوارکننده‌ای از فعالیت‌های آن در جامعه منتشر شود.
گفتنی است: در این مجمع، قائم‌مقام مدیرعامل بیمه‌دانا، اعضای هیئت مدیره، معاونان و برخی از مدیران این شرکت نیز حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.