×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
سازمان تامین اجتماعی برای اجرایی کردن دولت الکترونیک گام بلندی برداشته است

علی حسینی، مدیر کل تامین اجتماعی کرمان

در رابطه با اجرای طرح هدفمند و شجاعانه( ۳۰۷۰) با رویکرد تحول دیجیتال در سازمان تامین اجتماعی در شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا و جلوگیری از مراجعه حضوری مراجعین به شعب باید گفت سازمان تامین اجتماعی بعد از سالیان متمادی با تلاش و جدید مدیر عامل محترم و کارشناسان خود فعل خواستن را صرف نمود و قدم بزرگی در جهت رفاه حال جامعه هدف این سازمان و اجرایی نمودن دولت الکترونیک برداشته است.

از این رو که تمامی بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران محترم با ایجاد حساب کاربری می توانند اکثریت خدمات اجرایی که قبلا با مراجعه و حضور در شعب سازمان تامین اجتماعی از آن بهره مند می شده اند را به سهولت با خدمات الکترونیک دریافت نمایند، نشان از جدیت این سازمان در هدف خود که همانا ارائه بهتر خدمات، کسب رضایت مندی و شفاف سازی به جامعه هدف خود دارد است.

در واقع با توجه به نوپا بودن این طرح گسترده در شروع آن قطعا سازمان با مسائل و مشکلاتی پیش رو خواهد بود که با تلاش مجموعه کارشناسان در رصد و رفع مشکلات گام به گام قدم های موثر تری برای اجرای این طرح و سایر طرح های در آینده خواهد بود. باید گفت با همراهی دقیق کارکنان و همراه نمودن جامعه هدف با این طرح بزرگ شاهد کاهش چشمگیر مراجعین به شعب درآینده نزدیک، افزایش رضایت مندی، صرفه جویی در وقت و هزینه، عدالت محوری، راستای آزمایی و پویایی خواهیم بود.
امیدوارم با تلاش و پشت کار در راستای اجرایی نمودن کامل این طرح به عنوان ضابطین قدم بزرگی برای رفاه حال هم وطنان عزیزمان برداریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.