×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سازمان تامین اجتماعی با قریب نیمی از جمعیت کشور تعامل دارد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر علی جهانی مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در دیدار با مدیر عامل شرکت انتشارات علمی و فرهنگی با بیان مطلب فوق افزود: مشتری مداری ، مخاطب محوری ، اعتلای فرهنگ سازمانی و تقویت سرمایه اجتماعی سازمان مسیر کار آمدی ، توسعه سازمانی ، ارتقای کیفی خدمات و رضایتمندی شرکای اجتماعی را فراهم می کند و مسیر تولید محتوا و تولید محصولات فرهنگی و رسانه ای باید با این نگاه دیده شود .

وی افزود: سازمان پویا ، پایدار و سر آمد نیازمند بهره گیری از دستاوردهای علمی و وسایل نوین ارتباطی و فرهنگی است.
جهانی به اهمیت فعال سازی تلویزیون تعاملی در سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: باید در تعیین محورها و سرفصلهای تولید برنامه های تلویزیونی بین نوع رسانه ، نوع پیام ، نوع مخاطب و تولید محتوا رابطه ایجاد کرد و در برنامه ریزی ، مدیریت و هدایت برنامه های تلویزیونی تعاملی به آنها توجه کرد .
وی شرکت علمی فرهنگی را با قابلیت و ظرفیتهای مطلوب توصیف کرد و اظهار داشت: شرکت علمی فرهنگی سازمان تامین اجتماعی می تواند مجری تولیدات و محصولات فرهنگی اجتماعی و ارتباطی سازمان باشد و به نیازهای خبری ، رسانه ای فرهنگی و اجتماعی سازمان پاسخ گوید .
جهانی با اشاره به طبقه بندی مخاطبان و لزوم توجه به شرکای اجتماعی و نیازهای آنان گفت: سازمان تامین اجتماعی با مخاطبین متنوع و گوناگون و طیف های مختلف کارگری و بازنشستگی و کارفرمایی مواجه بوده و باید مخاطب شناسی ، مخاطب محوری ؛ مخاطب سنجی و مخاطب گرایی را اساس تولیدات فرهنگی و اجتماعی و ارتباطی خود کند .
وی به ﻣﺠﻤﻮﻋﻪﺍﯼ ﻋﻈﯿﻢ ﺍﺯ ﻣﺮﺍﮐﺰ ﺧﺪﻣﺖﺭﺳﺎﻥ ﻭ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎﺕ ﺑﯿﻤﻪﺍﯼ ﻭ ﺩﺭﻣﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺑﯿﻤﻪﺷﺪﮔﺎﻥ، ﻣﺴﺘﻤﺮﯼﺑﮕﯿﺮﺍﻥ، کارفرمایان و ﮐﺎﺭﺁﻓﺮﯾﻨﺎﻥ اشاره و عنوان کرد: اهداء بسته های فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ بیمه ای با استقبال و رضایت بالایی در حوزه های کارفرمایی، بازنشستگی و کارگری مواجه بوده است .
مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی به طرح ۳۰۷۰ در ارائه خدمات غیرحضوری در سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد وگفت: این طرح کاهش مراجعات حضوری مردم را در سراسر کشور به شعب و کارگزاری‌های تأمین اجتماعی به همراه داشته که علاوه بر تسهیل خدمت سبب کاهش اتلاف وقت می‌شود.
وی با بیان اینکه از تمام ظرفیت ها باید در جهت تحقق اهداف و توسعه سرویس های الکترونیکی برای سازمان تامین اجتماعی و بیمه شدگان استفاده کرد، اعلام داشت : تخصص در مدیریت تبلیغات و ارتباطات ، همواره تخصصی ارزشمند بوده و زمینه‌های شغلی گسترده و متنوعی را برای این حوزه ایجاد می کند و باعث کاهش هزینه در طولانی مدت می شود .
در ادامه جلسه کمیته تولیدات فرهنگی، نادره رضایی، مدیر عامل شرکت انتشارات علمی و فرهنگی گفت: از اوایل سال ۱۳۹۹ زمانی که بحث الکترونیکی کردن دفترچه های بیمه درمانی تامین اجتماعی جدی شد این شرکت شروع به بررسی ظرفیت ها کرد و بر اساس نتایج بدست آمده طرحهایی را از جمله انتشار تاریخ شفاهی سازمان ارائه کرد .
مدیر عامل شرکت انتشارات علمی و فرهنگی افزود: می توانیم فرصت های مناسب و مطلوب اجتماعی و فرهنگی را با ایجاد تولید فکر و اندیشه و بهره‌گیری از تجربه ها و ارتباط با مخاطبان و شرکای اجتماعی در راستای مأموریت نیازسنجی اجتماعی و پاسخگویی به نیازهای اجتماعی در قالب هم‌افزایی و برنامه‌های مدون ایجاد کرد.
وی با بیان اینکه از ظرفیت‌های این مجموعه باید در تولید کتاب صوتی، نسخه‌های الکترونیک کتاب، و پروژه‌های مختلف استفاده کرد، گفت: ساماندهی و احیای آرشیوهای فیزیکی و دیجیتال کردن اسناد به پایان رسیده است .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.