×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

مهدی مسکنی،معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با حضور در شهرستان خوی و بازدید از مناطق زلزله زده بیان کرد: ادارات باید اهتمام جدی در ارائه خدمات به مردم را داشته و کمک ها با سازمان دهی از طریق بهزیستی انجام گیرد.
کیوسک خبر ـ وی افزود:وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی بعنوان پایلوت تمرکز خود را روی جامعه هدف خود یعنی خانواده های تحت پوشش بهزیستی داشته باشد تا در مدت مشخصی صفر تا صد مشکلات اعم از اسکان موقت، میان مدت و اسکان دائم سامان گیرد.
مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان آذربایجان غربی گفت: این بانک بلافاصله پس از وقوع زلزله، شعبه خود را در این شهرستان به رغم مشکلاتی که برای خانواده همکاران ایجاد شده بود برای ارائه خدمت به هموطنان دایر کرد.
مهدی درستی با ارائه گزارشی از ارسال کمک های غیر نقدی همکاران بانک توسعه تعاون استان به زلزله زدگان شهرستان خوی افزود: با اعلام شماره حساب و جمع آوری کمک های نقدی آحاد مردم ، مرحله دوم کمک های نقدی و غیر نقدی نیز بزودی از طریق اداره کل بهزیستی به خانواده های زلزله زده اختصاص می یابد.
درستی افزود: بعد از وقوع زلزله طی تماسی که از طرف محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون انجام گرفت دستورات لازم برای نیاز سنجی و ارائه گزارش به ستاد انجام گرفت تا تمهیدات لازم در جهت ایفای مسئولیت اجتماعی بانک توسعه تعاون انجام گیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.