×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بانک مسکن با تامین اعتباری بالغ بر ۲۲۰۰ میلیارد ریال در ساخت و نوسازی ۳۳۳۲ واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده خوی و سلماس، به ۱۰۰ درصد تعهدات خود در زلزله آذربایجان غربی جامه عمل پوشاند.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ خلیل ایمانی مدیرشعب بانک مسکن آذربایجان غربی در گردهمایی مدیران دستگاه‌های متولی مدیریت بحران استان که به منظور بررسی عملکرد این دستگاه‌ها در مناطق حادثه‌خیز استان به ویژه مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی و سلماس برگزار شد، گفت: خوشبختانه موفق شدیم با تامین اعتباری بالغ بر ۲۲۰۰ میلیارد ریال و پرداخت ۸۰۵ فقره تسهیلات ساخت و ۲۵۲۷ فقره تسهیلات تعمیر واحدهای مسکونی در مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی، در مجموع برای نوسازی و ساخت ۳۳۳۲ واحد مسکونی تسهیلات پرداخت کنیم.

ایمانی افزود: همکاران ما در شعب خوی علیرغم تالمات روحی ناشی از زلزله، با تلاش بسیار پای کار ایستادند و کارنامه درخشانی از عملکرد اثرگذار بر جای گذاشتند.

مدیرشعب آذربایجان غربی تصریح کرد: تمرکز اصلی بانک مسکن طی ماه‌های اخیر در استان، تامین مالی تسهیلات نوسازی و مقاوم‌سازی منازل مسکونی واقع در کلیه مناطق روستایی آذربایجان غربی به منظور جلوگیری از ایجاد بحران‌ها و تبعات ناشی از حوادث طبیعی از جمله زلزله و سیل بوده است.

وی ادامه داد: بانک مسکن علاوه بر انجام تکالیف خود در بازسازی مناطق آسیب دیده ناشی از زلزله، بیش از ۱۰۴۷ واحد مسکونی را در قالب نوسازی و بهسازی منازل روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۸۰۰ میلیارد ریال در مناطق مختلف استان به ویژه شهرستان‌های مذکور تامین مالی کرده است.

ایمانی گفت: بانک توسعه ای – تخصصی مسکن در تلاش است همواره مجری طرح‌ها و منویات دولت باشد و تلاش خود را در زمینه پرداخت تسهیلات در قالب طرح‌های تکلیفی افزایش دهد.

مدیرشعب بانک مسکن آذربایجان غربی افزود: طبق آمارهای موجود، بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال از مجموع ۱۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداختی در سال جاری، در بخش‌های تسهیلات تکلیفی اعم از تامین مالی طرح‌ نهضت ملی مسکن، فرزند آوری، ازدواج و غیره پرداخت شده است

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.